סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

תן מעוף ליצירתיות ולחדשנות שלך - הצטרף לעולם המרגש של Wix

בעולם הדיגיטלי המהיר והדינמי של ימינו אנו, שבו החדשנות והיצירתיות הן מצרך חיוני והכרחי ביתר שאת, ניצבת לה חברה אחת שבולטת כמגדלור של העצמה עבור אנשים ועסקים כאחד- Wix.

תארו לעצמכם עולם שבו יצירת הזהות המקוונת שלכם אינה רק חסרת מאמץ אלא גם מלהיבה, מפעימה ומרגשת. עולם שבו מיליוני יזמים, אמנים ואנשי מקצוע מציגים את כישרונותיהם לכל המעוניין. זהו העולם של Wix - החברה שהגדירה מחדש את יצירת אתרים את וניהול הנוכחות המקוונת של כולנו. באמצעות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, יכולות עיצוב חסרות תקדים ומחויבות לכל משתמש ומשתמש, Wix התוותה עבור כל מי שמעוניין לבנות אתר דרך מעוררת השראה, בדיוק כמו האתרים שהיא עוזרת ליצור.
הוצאה לפועל של חלומות מקוונים - לב העשייה הפועם של Wix
הטכנולוגיה העוצמתית והחדשנית של Wix מגלמת את הדמוקרטיזציה של העולם המקוון, ומאפשרת לכל אחד ואחת, בין אם טירון בתחום או מומחה בעל ניסיון, לבנות אתר מדהים ומותאם אישית, תוך חופש יצירתי מוחלט. ה-SDK, כלומר ערכת פיתוח התוכנה של Wix, לצד יכולות העיצוב המרשימות שלה, הולידו מערכת הרמונית שבה מפתחים, מעצבי אתרים ואנשי מקצוע מקוונים יכולים לשגשג על ידי שיווק האפליקציות והשירותים שלהם למיליוני אנשים, במסגרת אתר מרהיב ויזואלית ונוח לשימוש. כך, אם כן, עם למעלה מ- 240 מיליון משתמשים ברחבי העולם, Wix ביססה את עצמה ככוח מניע בתחום הדיגיטלי ובתחום בניית האתרים בפרט.
כך, בין אם אתה מוזיקאי, צלם, יזם, בדרן או בעל מסעדה - התכונות המיוחדות של Wix נותנות מענה מותאם אישית למגוון הצרכים הייחודיים שלך, ומאפשרות לך ליצור מאפס אתר מקצועי ולנהל ביעילות את העסק שלך. בין היתר, תוכל להוסיף לאתר שלך חנויות Wix למכירות מקוונות וכן להיעזר בכלים יעילים נוספים כמו Wix Logo Maker, Wix Video Maker ו-Wix Blog למיתוג, סיפורים ומעורבות. כמובן, אין לשכוח גם את Velo by Wix - פלטפורמת הפיתוח הפתוחה שחוללת מהפכה בבניית אפליקציות אינטרנט ומעצימה מפתחים עם מחשוב ללא שרת וקידוד. אין ספק כי ארסנל היכולות והמיומנויות של Wix הוא רחב דיו על מנת לענות על כל דרישה ותהייה שעולה בעת בניית אתר מקצועי.
1 צפייה בגלריה
תן מעוף ליצירתיות ולחדשנות שלך
תן מעוף ליצירתיות ולחדשנות שלך
תן מעוף ליצירתיות ולחדשנות שלך
(canava )
לעבוד ב-Wix - למה לי?
עבודה בחברת Wix היא ממש לא רק עבודה - זהו ללא כל צל של ספק מסע של טרנספורמציה והשפעה רחב היקף. בהיותך חלק מחברת Wix, אתה מוצא את עצמך תורם למשימה שתכליתה לאפשר למיליונים של אנשים ברחבי העולם לשגשג ברשת האינטרנט ולממש את צרכיהם. ככוח המניע מאחורי ההצלחה המקוונת של המשתמשים, העובדים של Wix מתמלאים בתחושת סיפוק והצלחה, אשר מניעה כל פרויקט והחלטה ברצף הקרייריסטי שלהם. אכן, אין להכחיש - האתגרים עצומים, אבל כך גם התגמולים וההטבות שהעובדים מקבלים. המחויבות של Wix לחדשנות, למידה מתמשכת וצמיחה מבטיחה שכל יום הוא הזדמנות לפרוץ גבולות ולשדרג את הכישורים שלך. Wix מציעה סביבה תומכת שבה לפוטנציאל שלך אין גבולות, והמסע שלך ניזון מעבודה משמעותית והזדמנויות של צמיחה ללא גבול.
למעט הפן המקצועי, שאין להמעיט מערכו, Wix היא גם חברה שמקדמת ערכים, והיא שמה אותם בראש מעייניה בכל פעולה ופעולה שבה היא נוקטת. Wix מבקשת לקדם מצוינות, שקיפות, דייקנות, ישירות והצלחה של משתמשים. כך, כל מי שרואה את עצמו כעובד מסור שלא רוצה לוותר על שמץ של ערכיות ואנושיות עשוי למצוא את מקומו ב-Wix.
מה עליי לעשות כדי להצטרף לצוות של Wix?
בחברה מחפשים אנשים יצירתיים ומוכשרים, בעלי תשוקה לחדשנות, אשר חותרים באופן בלתי פוסק למצוינות. במובן זה, וויקס ממש לא מחפשת רק עובדים - היא מחפשת אנשים נלהבים אשר משגשגים תחת אתגרים ואשר נרגשים לקדם את יעדיה השאפתניים של החברה ולהעצים משתמשים ברחבי העולם. לכן, מחויבות ללמידה, נטייה לשיתוף פעולה והתלהבות לפריצת גבולות הטכנולוגיה הן תכונות חיוניות.
חושבים שאתם מתאימים לעבודה ב-וויקס ? ב Expoint תוכלו למצוא מגוון רחב של משרות, בתחומים רבים - הנדסה, כתיבה, עיצוב, מכירות, שירות לקוחות, עיצוב, IT, UX ו- UI, שיווק, ייעוץ משפטי והשורה עוד ארוכה. אם אתם נרגשים מהסיכוי להשפיע על משתמשים בקנה מידה עולמי, ומתענגים על הרעיון להפוך אתגרים להזדמנויות – אנו יותר ממליצים לך להגיש מועמדות.
המומחים של Expoint מספרים
המומחים של אקספוינט מבהירים כי בנוף הדיגיטלי, אשר מתפתח ללא הרף, Wix Jobs מציעה לכם הזדמנות נדירה להשתלב בחברה שמעצבת את הדרך בה נבנית הנוכחות הדיגיטאלית שלנו. עם מחויבות לחדשנות, יצירתיות והעצמת משתמשים, אין ספק כי Wix היא לא רק חברה - היא ממש קנבס שעליו הקריירה שלכם יכולה לפרוח ולהתפתח ללא הרף. אם תצטרפו ל-Wix, תוכלו להבטיח כי תהיו חלק מהמסע אשר משכתב את כללי ההצלחה והשגשוג ברחבי האינטרנט.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות