סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

"כל ילד חולה סרטן הוא אלוף העולם". ולדיסלבה פיצ'קובסקי, מנהלת עמותת "אלופי העולם"

אף משפחה לא רוצה למצוא את עצמה במציאות בה היא נאלצת להתמודד עם מחלת הסרטן. הילדות של ילדים חולי סרטן נקטעת ביום בהיר אחד, ואינה תחזור להיות כפי שהייתה. הם מתבגרים, ומגלים עד כמה החיים יכולים להיות שברירים ולא פשוטים. המשפחה כולה נאלצת להתגייס לטובת העניין, ולהפיח בחייו של הילד החולה מעט תקווה.

ללא אמונה יהיה קשה לגבור על מחלת הסרטן, שלא נדבר על להחזיר את החיים בחזרה למסלולם. ולדיסלבה פיצ'קובסקי הקימה את עמותת "אלופי העולם" על מנת לשנות את המציאות הקשה הזו. לאפשר לילדים החולים יחד עם בני המשפחה שלהם להאמין כי אפשר לנצח את הסרטן. הילד החולה שהוא אלוף העולם בפני עצמו יקבל כוחות אדירים שיקדמו אותו אל עבר הניצחון.
2 צפייה בגלריה
"כל ילד חולה סרטן הוא אלוף העולם"
"כל ילד חולה סרטן הוא אלוף העולם"
"כל ילד חולה סרטן הוא אלוף העולם"
(יח"צ)
עשרות ילדים כבר ניצחו את הסרטן
עמותת "אלופי העולם" עזרה עד היום לעשרות רבות של ילדים לנצח את מחלת הסרטן. הילדים הללו קיבלו סיוע מקיף, ופתרון לכל בעיה שהציפה אותם בתקופה המאתגרת. יחד עם ולדיסלבה פיצ'קובסקי וצוות המתנדבים, האמונה כי ניתן לנצח את הסרטן חלחלה פנימה. זוהי הסיבה שבגינה העמותה ממשיכה את פועלה, ומעוניינת להגביר את הקצב. להגיע לעוד עשרות רבות של ילדים חולי סרטן, ולהראות להם את האור בקצה המנהרה. כי כאשר כל המשפחה נמצאת במציאות מאתגרת ולא פשוטה, הסיכוי להחלים נמוכים. כל מה שצריך לעשות זה רק להרים את המתג, ולהראות להם כי יש סיבה טובה להילחם בסרטן.
אמונה, חיוך, אנרגיות חיוביות
אלו שלושת הפרמטרים שמנחים את עמותת "אלופי העולם" בסיוע לילדים חולי סרטן. השילוב של אמונה בניצחון, יחד עם חיוך גדול ואנרגיות חיוביות עושה את כל ההבדל. ברגע שמאמינים כי המלחמה לא הוכרעה מראש, תהיה סיבה מספיק טובה להתעורר בבוקר. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מספרת כי הפרמטרים האלה הם הפרמטרים שיכולים להביא את הילד לניצחון. המשפחה כולה מתגייסת לטובת העניין, והעמותה עושה את המאמצים להפוך זאת למציאות בר קיימא. הסיוע של העמותה הוא זה שמכניס לחייו של הילד ומשפחתו את האמונה, את החיוך ואת האנרגיות החיוביות.
מטויי ניצח את הסרטן – מי הבא בתור?
ישנם המון סיפורי הצלחה של ילדים חולי סרטן שקיבלו סיוע מעמותת "אלופי העולם". אחד מהסיפורים הוא סיפורו של מטויי קולקובסקיי, ילד בן 6, שחלה במחלת הסרטן. את הסיפור שלו מכירה ולדיסלבה פיצ'קובסקי באופן אישי, בזכות הסיוע הרב שהוא קיבל. העמותה גייסה בזכות אנשים טובים מעל 800 אלף דולר כדי לממן טיפולים ותרופות. זוהי הסיבה שבגינה מטויי החלים לגמרי, והיום הוא מנהל אורח חיים נורמטיבי לחלוטין. ישנם עוד ילדים חולי סרטן שמחכים גם הם לעזרה, עמותת "אלופי העולם" כאן כדי לסייע להם. התרומה הקטנה שלכם היא זאת שתעשה את ההבדל בין ניצחון לבין הפסד.
2 צפייה בגלריה
 עמותת "אלופי העולם": עשרות ילדים כבר ניצחו את הסרטן
 עמותת "אלופי העולם": עשרות ילדים כבר ניצחו את הסרטן
עמותת "אלופי העולם": עשרות ילדים כבר ניצחו את הסרטן
(יח"צ)
תרומה קטנה משנה מציאות שלמה
אין באפשרותכם לתרום אלפי שקלים? כל מי שמוותר על תרומה רק בגלל שהוא אינו יכול להשקיע סכום גבוה מפספס את העיקר. העיקר הוא לתרום בהתאם ליכולתכם על מנת לסייע לעוד ילד לנצח את הסרטן. עמותת "אלופי העולם" אוספת את התרומות, ומייעדת אותן בדיוק לילדים הזקוקים להן. השאיפה היא כמובן להגיע למצב בו בתי החולים יהיו ריקים מילדים חולי סרטן. ולדיסלבה פיצ'קובסקי מעידה כי החלום הזה יכול להפוך למציאות, אם כל אחד ינסה לתרום בהתאם ליכולותיו. גם אם היכולת מוגבלת, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על התרומה שיש באפשרותכם לתת.
עמותת "אלופי העולם" פועלת במגוון מישורים
אין דבר יותר משמח מאשר לראות ילד מנצח את הסרטן, והופך להיות אלוף אמיתי. עמותת "אלופי העולם" מבינה כי הניצחון לא בא לידיי ביטוי רק במימון טיפולים ותרופות. ילדים חולי סרטן יחד עם בני המשפחה שלהם זקוקים לסיוע במגוון רחב של מישורים. החל מימי כיף, דרך סלי מזון ובגדים ועד למימון של כל ההוצאות הרפואיות. זה בדיוק מה שולדיסלבה פיצ'קובסקי ועמותת "אלופי העולם" עושים, אתם מוזמנים להסתכל באתר של עמותת אלופי העולם. באפשרותכם גם לחפש את עמותת אלופי העולם באינסטגרם , ולהתעדכן בזמן אמת בכל מה שהעמותה עושה מבוקר עד ערב.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות