סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

מהפך בשכונה בקריית גת שגרמה לעשרות משקיעים להרוויח

חברת הנדל״ן שרכשה מעל 70 דירות הרוסות ישנות בשכונת השופטים בקריית גת, שיפצו ומכרו אותן לטובת המשקיעים שלהם במחיר גבוה הרבה יותר ממחיר הקנייה. רכישת דירה זה חלומם הגדול והרחוק של רוב הזוגות הצעירים בישראל, "ישראטופ השקעות" מוכיחה לנו על ידי תוצאות מרשימות בשטח שבאמת הכל אפשרי

חברת "ישראטופ השקעות" בבעלותם של ג'ורדן טלקר, בן ביטון, ואבי אברמוב פרצה דרך בתחום השקעות הנדל"ן, ייעוץ משכנתאות והשבחת נכסים. החברה מצליחה להוכיח לנו על ידי הצגת הצלחות והוכחות אמיתיות שאפשר להגיע ממצב של הון עצמי נמוך למצב של בעלות על דירה משלהם בזמן קצר. החברה עוזרת ללקוחות ולמשקיעים שלה לקנות, להשביח ולמכור נכסים ברווח בדרך הכי ידידותית ובטוחה שיש.
3 צפייה בגלריה
משרדי החברה "ישראטופ השקעות",
משרדי החברה "ישראטופ השקעות",
משרדי החברה "ישראטופ השקעות"
(ישראטופ השקעות)
הזמנתי את נוי אליהו טלקר, מנהלת המדיה ואשתו של ג'ורדן טלקר (מייסד החברה) בחברת "ישראטופ השקעות", שתענה לנו על כמה שאלות בנושא כי הייתי לגמרי סקרנית איך זה בפועל עובד, איך עסקה מתבצעת ומה קורה בזמן אמת בשטח.
לפי הבנתי, הצלחתם לקנות מעל 70 דירות בקריית גת בשנת 2021-2020, זה נכון?
"נכון לגמרי. התלבשנו באופן מלא על שכונת השופטים בקריית גת" היא צוחקת "מכרנו כמות מאוד גדולה של דירות למשקיעים שלנו. מדובר בדירות שהיו שבורות, ישנות לגמרי ובתיאור ממש עדין - דירות לא יפות בכלל. היינו ממש צריכים לנבא את העתיד כדי לראות את הפוטנציאל שיש בדירות האלה. קנינו אותם במחירים ממש נמוכים, שיפצנו אותם מהיסוד, העלנו את השכירות באזור וכך המשקיעים שלנו יכלו למכור אותם ברווח משמעותי".
זה מטורף לגמרי, איך דבר כזה קורה?
"בהתחלה אנשים פרסמו את הדירות האלה למכירה, זיהינו את הפוטנציאל של הדירות האלה וידענו שהדירות האלה שוות הרבה יותר. זה הוביל לכך שעשינו פרסום ממש מסיבי, דפקנו לאנשים בדלתות, תלינו שלטים וכל מה שאפשר. היינו נחושים וידענו שזו אפשרות עם המון פוטנציאל. גם המוכרים ממש נדלקו על זה כי הם לא הצליחו למכור את הדירות הישנות שלהם ורצו להתקדם לדירה אחרתו וכך קנינו את הדירות האלה מהם במחיר הוגן לשני הצדדים".
מה עזר לכם לעשות את המהלך הזה?
"מעבר לכך שידענו שהדירות האלה יכולות להימכר בהרבה יותר, הגענו עם כוח. היה לנו את המשקיעים שלנו, את הכסף וזה מה שבעצם עזר לזה להתממש ובמסה כזו גדולה" היא מספרת "זה עניין של לזהות את הפוטנציאל, להגיע עם הקבוצה, עם המשקיעים, להשקיע בשיפוץ ולהקפיץ את המחירים. והתוצאות בהתאם, המהלך הזה שינה את כל פני השכונה בשנתיים האחרונות.
מה השווי של הדירות לפני ואחרי שרכשתם אותם?
"השווי הקנייה היה בין 600,000-650,000 ₪ והיום אחרי שנתיים הן שוות 1,000,000 - 1,100,000 ₪ ואף יותר".
מה אתם עושים אחרת מכולם שאתם ממש מצליחים להביא תוצאות ממשיות?
"קודם כל ניסיון מעל 10 שנים, בתחילה עשינו את זה לעצמנו וראינו שזה עובד. בעל החברה, ג'ורדן טלקר הגיע לארץ עם ההורים שלו מהודו בלי הון, ואת יודעת איך זה, משפחה קשת יום בלי יותר מדי כסף. זה גרם לו לקחת את העניינים לידיים שלו וללא עזרה כלכלית והוא הצליח לקנות דירה כבר בגיל 20. וכך הוא בעצם פתח את החברה, והתחלנו כולנו לחוות הצלחות שאנשים רק חולמים עליהם. בכנות? לא הבנו איך אנשים לא עושים את זה גם וזו אחת הסיבות המרכזיות אשר בגללן התחלנו ללוות משקיעים, כדי לאפשר לאנשים שאין להם שום מושג בנדל״ן לעשות את מה שהם בטוחים שהוא בלתי אפשרי".
3 צפייה בגלריה
משרדי החברה: "ישראטופ השקעות",
משרדי החברה: "ישראטופ השקעות",
משרדי החברה: "ישראטופ השקעות"
(ישראטופ השקעות)
מה את יכולה להגיד לכל אלה שחושבים שקשה לקנות דירה בישראל? ולצערינו כמו רוב האוכלוסייה הישראלית
"אלה הן אמונות מגבילות, ואנחנו ההוכחה לכך שזה רק בראש ושאפשר לעשות הכל אפילו ללא הון עצמי. תחום השקעות נדל"ן זו האפשרות הכי טובה בה אפשר לשבת ולא לעשות כלום ועדיין להרוויח כסף. אנשים שלא עושים את זה פשוט לא מודעים לקלות בה הם יכולים להיות בבעלות על דירה וגם אם אין להם הון עצמי" היא אומרת לי "היום לא צריך להיות מומחה בהשקעות או בנדל"ן, יש לנו שירות ליווי משקיעים בו אנחנו מלווים אותם מהצעד הראשון שזה תכנון פיננסי ועד למכירת אותה דירה ברווח גבוהה תוך זמן קצר. המטרות שלנו משותפות ואנחנו באים עם כל הניסיון, התשוקה וההצלחות שלנו בתחום כדי שהם יוכלו לקנות דירה בראש שקט ובלי התעסקות כדי להתקדם צעד נוסף אל המטרות האישיות שלהם".
אז מה כן נדרש מהמשקיעים שלכם?
"בעיקר אמונה במה שאנחנו עושים ובנו. אם אין אמונה ותקשורת זה לא יעבוד. המשקיעים שלנו יודעים שאנחנו נמצא עבורם את ההשקעות הכי טובות והם יכולים להמשיך בחיים שלהם. הם לא צריכים ללכת ללמוד השקעות או נדל״ן, לשלם ליועצים, להשקיע זמן, לנסוע כל פעם לראות נכס במקום אחר, לעשות סקר שוק במקומות שלא מכירים, לבצע מו״מ על מחיר הדירה או לשנות את כל החיים שלהם בשביל להשקיע, אצלינו הכל קורה תחת גג אחת".
למי הכי היית ממליצה להיכנס לתהליך הזה?
״בעיקרון לכל אחד. אבל באופן ספציפי זוגות צעירים לפני חתונה, אחרי חתונה, אנשי קבע, הייטקיסטים, עצמאיים ובעלי חברות וכל מי שיש לו כסף פנוי שלא עובד בשבילו, אז קניית דירה להשקעה תהיה אופציה מדהימה כי הוא גם מרוויח ממנה והכסף על ההשקעה חוזר אליו״.
ספרי לי קצת עליכם, מי אלה 'ישראטופ השקעות'?
"3 שותפים שהמטרה המרכזית שלהם היא לעזור לאנשים להגשים את הקשה מכל - לקנות דירה בארץ ישראל. ג'ורדן טלקר הגיע לארץ מהודו בשנת 2003 כשהיה בן 11ֿֿ. ג'ורדן ומשפחתו עברו תקופה לא קלה בעקבות המעבר הזה. פערי שפה, עבודה, קושי כלכלי. לקנות דירה הייתה משימה בלתי אפשרית באותה התקופה. מה שכן, הקושי הזה היה המניע שגרם לו להימשך לתחום הנדל״ן ולהיכנס אליו. הדירה הראשונה שההורים של ג׳ורדן קנו הייתה אחרי 11 שנה בארץ, דירת 3 חדרים בלוד. ג'ורדן הלך ללמוד קורס בסיסי של נדל״ן ותוך כדי הקורס שערך 6 חודשים, קנה את דירתו הראשונה ביחד עם השותף שלו, בן ביטון, עם אפס הון עצמי. מאז עשה מאות עסקאות לעצמו, משפחתו, שותפיו, לקוחותיו.
תרחיבי לי קצת ותספרי לי גם על הדרך של השותפים האחרים בחברה
"כמובן! הראשון הוא מנכ"ל ישראטופ, בן ביטון. בן החל את דרכו כקצין בצה״ל ותמיד רצה להגיע לעצמאות ולהיכנס לתחום הנדל״ן. תוך כדי שירותו הצבאי בסדיר רכש בן ביטון את הכשרתו בתחום השקעות בנדל״ן. את הדירה הראשונה שלו רכש עם ג'ורדן כבר בגיל 21 ומכר אותה תוך שנתיים עם רווח יוצא דופן. מה שגרם לו להבין שהוא בתחום הנכון בשבילו. מאז בן משקיע בנדל״ן באופן שיטתי ומכהן כמנכ״ל ישראטופ מזה שנה.
השני הוא אבי אברמוב, חבר ילדות של ג׳ורדן, אבי החל את דרכו בתחום הנדל״ן עוד בצעירותו. תמיד הייתה לו התשוקה להתפתח בתחום. אבי אברהמוב הינו היועץ משכנתא של החברה ומנהל את כל תחום הפיננסים. הוא זה שהעמיד את כל המשכנתאות של לקוחות החברה - כמו שסיפרתי לך, מעל 70 דירות רק בקרית גת!"
3 צפייה בגלריה
בן ביטון, ג׳ורדן טלקר ואבי אברמוב
בן ביטון, ג׳ורדן טלקר ואבי אברמוב
בן ביטון, ג׳ורדן טלקר ואבי אברמוב
(ישראטופ השקעות)
יש לכם ילדים?
"כן, 2 בנות. גפן בת שלוש וחצי וניב בת שנתיים"
וואו, אז איך מצליחים לשלב חיים פרטיים ועסק כל כך מחייב?
"אני מאמינה שאם יש שאיפות ומטרות מאוד ברורות אפשר לשלב הכל - גם חיי משפחה וגם עסקים" היא מספרת לי "שנינו עצמאיים, הוא בתחום הנדל"ן ואני בתחום השיווק ואנחנו מנהלים את הזמן שלנו בצורה הנכונה כדי שנוכל למלא את האחריות שלנו גם כהורים ובני זוג, וגם כבעלי עסקים"
מתי מוצאים זמן? בלילות?
"גם" היא צוחקת "אנחנו עובדים בשעות מוקדמות מאוד בבוקר או בשעות הלילה המאוחרות. זה לא פשוט, אבל כל עוד יש שאיפות ברורות ומיקוד במטרה, הכל אפשרי וזה לגמרי חלק מהחיים שלנו ואנחנו אוהבים את זה".
מסר לקוראים שרוצים להשקיע וקצת מפחדים להיכנס לזה?
״לקנות דירה להשקעה איתנו (ישראטופ) זה לא סיפור וזה לא מסובך. זה הרבה יותר קל ממה שסיפרו לנו עד היום. אם עושים את זה נכון יחד עם האנשים הנכונים זה שלכם. זה רק עניין של החלטה אחת וזה שלכם״!
אז אם יש לך חלום לקנות דירה (אני בטוחה שיש לכם), חברת ״ישראטופ השקעות״ היא המקום שבאמת מראה לנו תוצאות אמיתיות והוכחה שזה אכן אפשרי.
כדי ליצור קשר עם החברה ולהיכנס לעולם הנדל״ן מלא האפשרויות לחץ כאן>>

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות