סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

קידום אתרים בגוגל – כבר לא צריך לרדוף אחרי עבודה או מכירות מהאתר שלכם

אם אתם בעלי עסק פעיל מעל ל 5 שנים עם אתר אינטרנט אשר מוכר מוצרים או שירות כנראה שאתם כבר יודעים שקידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית עובד ואתם מכירים את גל ים סטודיו או את הבעלים נאור גל ים.

בעולם הדינמי של שיווק דיגיטלי, הוויכוח בין קידום אתרים אורגני וקידום ממומן בגוגל קיים תמיד. נתונים סטטיסטיים חושפים שחיפוש אורגני מהווה למעלה מ-53% מכלל התנועה באתר, מה שמדגיש את ההשפעה המשמעותית שלו. יתרה מכך, מחקר של BrightEdge מצא שחיפוש אורגני מוביל 51% מכלל המבקרים לאתרי B2B ו-B2C, ומגמד ערוצים אחרים כמו חיפוש בתשלום (10%) ומדיה חברתית (5%). נתונים אלה מדגישים את החשיבות של השקעה בקידום אתרים וקידום אתרים אורגני, במיוחד כאשר בוחנים את היתרונות ארוכי הטווח ואת העלות האפקטיבית בהשוואה לקידום ממומן כמו גוגל אדס.
2 צפייה בגלריה
נאור גל ים, מנכ"ל והבעלים של סטודיו גל ים
נאור גל ים, מנכ"ל והבעלים של סטודיו גל ים
נאור גל ים, מנכ"ל והבעלים של סטודיו גל ים
(רוסלן דשינסקי)
קידום אתרים זו מומחיות ומקצועיות של נאור גל ים
נאור גל ים, המשמש כמנכ"ל והבעלים של סטודיו גל ים, מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בשיווק, תוך התמקדות ומומחיות בעולם קידום אתרים. מומחיותו משתרעת על תחומים שונים, לרבות ניהול שיווק בחברות ישראליות מובילות, תפעול מחלקות SEO, הבנה בעיצוב אתרי אינטרנט ופיתוח תוכנה, צילום, עריכה ועוד. מערך המיומנויות המגוון הזה אפשר לו להוביל את GalyamStudio ביעילות, ומציע שירותים כמו קידום אתרים עם זיקה לעיצוב ממשק משתמש, בניית אתרים וניהול קמפיינים בגוגל. הרקע היזמי שלו, לאחר שהחזיק במספר חברות, מספק לו נקודת מבט ייחודית על מה שעסקים צריכים לצמיחה והתרחבות.
מדוע לבחור בקידום אתרים אורגני על פני ממומן?
לעסקים בתחילת הדרך נאור מציין כי מומלץ להתחיל עם 2 החזיתות, הן לקדם בצורה אורגנית את האתר וגם לבצע קמפיין בגוגל על מנת לקבל עבודה ולאזן את העסק מבחינה כלכלית, לאלו שכבר עם עסק פעיל מעל ל 5 שנים חשוב שתבינו את הערכים של קידום אורגני מול הממומן:
עלות-תועלת: קידום אורגני משתלם יותר בטווח הארוך. בעוד שקידום אתרים דורש השקעה מראש, זה לא כרוך בעלויות השוטפות הקשורות לפרסום ממומן ב-Google, נוסיף לכך שכבר לא יציק לכם באם חברות מתחרות יקליקו עליכם ללא סוף ויגמרו לכם את התקציב היומי.
קיימות: תוצאות אורגניות הן ברות קיימא ומציעות יתרונות רבים, בניגוד למודעות בתשלום שנפסקות ברגע שאתם מפסיקים לשלם לגוגל.
אמינות: הגולשים נוטים לסמוך על תוצאות חיפוש אורגניות יותר מאשר מודעות בתשלום. אמון זה מתורגם לאמינות גבוהה יותר של המותג שלכם.
שיעורי המרה טובים יותר: לחיפוש אורגני יש בדרך כלל שיעורי המרה טובים יותר. משתמשים שמוצאים את האתר שלכם באמצעות חיפוש אורגני נוטים יותר להתעניין במוצרים או בשירותים שלכם, ההסבר מאוד פשוט "אם הגעתי דרך מודעה כנראה שדחפו לי את המידע, אם החלטתי לגלול למטה בתוצאות כנראה שבחרתי לקבל מידע, או במילים אחרות פרסום בגוגל = Push , קידום אורגני בגוגל = pull.
חווית משתמש: התמקדות ב קידום אורגני מובילה לרוב לחוויית משתמש טובה יותר, שהיא גורם מכריע באלגוריתם הדירוג של גוגל, מי שמבצעים לו באתר קידום אורגני לרוב יעשו עבודה מקיפה ויכנסו לרזולוציות שלא נכנסים אליה כאשר "רק עושים קמפיין".
יתרון תחרותי: דירוג גבוה בתוצאות חיפוש אורגניות יכול לתת לכם יתרון תחרותי ומשמעותי מאוד, במיוחד אם המתחרים שלכם מסתמכים במידה רבה על חיפוש בתשלום.
טווח הגעה רחב יותר: חיפוש אורגני יכול להגיע לקהל רחב יותר מכיוון שהוא אינו מוגבל על ידי מגבלות תקציב כמו מסעות פרסום בתשלום, נוסיף שקידום אורגני לרוב היום נעשה בצורה רוחבית וגורפת לכל האתר, משמע לא עוד קידום מילת מפתח מסויימת אלה מינוף העסק גם בביטויים ליבה וגם בביטויי נישה רלוונטיים שיכולים להביא לכם אפילו יותר עבודה מביטויי הליבה.
מודעות מותג: הופעה עקבית בתוצאות חיפוש אורגניות יכולה להגביר משמעותית את הנראות וההכרה של המותג שלכם, במידה ולא ביצעתם קידום אורגני והעסק שלכם בשם גנרי ייתכן והתנועה תגיע למחוזות אחרים ותפסידו עבודה של לקוחות שבהכרח היו יכולים להיות הלקוחות שלכם.
תובנות בעלות ערך: דו"ח של קידום אורגני SEO מספק תובנות חשובות לגבי התנהגות והעדפות של לקוחות, שיכולות להתאים לתחומים אחרים באסטרטגיה העסקית שלכם.
גמישות ויכולת הסתגלות: ניתן להתאים בקלות רבה יותר אסטרטגיות ה- SEO אורגניות מאשר מסעות פרסום בתשלום, מה שמאפשר התאמה טובה יותר לשינויים ולמגמות בשוק.
תשובות לשאלות ששאלנו נאור גל ים וצוות GalyamStudio
2 צפייה בגלריה
קידום אתרים בגוגל – כבר לא צריך לרדוף אחרי עבודה או מכירות מהאתר שלכם
קידום אתרים בגוגל – כבר לא צריך לרדוף אחרי עבודה או מכירות מהאתר שלכם
קידום אתרים בגוגל – כבר לא צריך לרדוף אחרי עבודה או מכירות מהאתר שלכם
(FREEPIK )
האם תוכל לספר לנו קצת על שירות קידום אתרים שהחברה מספקת ומהן ההתמחויות שלכם?
בסטודיו גל ים, אנו מתמחים במגוון שירותים שמטרתם להגביר את הנוכחות המקוונת והצמיחה העסקית של חנויות באינטרנט ובאלי עסקים קטנים ובינוניים כאחד. ההתמחות המרכזית שלנו היא קידום אתרים מקצועי, כאשר אנו מתמקדים הן בקידום אתרים אורגני והן בשירות ייעוץ SEO וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל. אנו מאמינים ביצירת אסטרטגיות ברות קיימא, ארוכות טווח, שלא רק מעלות את מיקומו של אתר במנועי החיפוש אלא גם משפרות את האיכות הכללית שלו ואת חווית המשתמש, בשורה התחתונה אם זה לא win win win, ללקוח שלנו, ללקוח של הלקוח שלנו ולנו זה לא יעבוד.
זה נשמע מקיף. כיצד אתם ניגשים לניהול מסע פרסום בגוגל?
ניהול קמפיינים בגוגל הוא חלק קריטי מהשירותים שלנו. אנו מתאימים כל קמפיין כדי לענות על הצרכים הייחודיים של הלקוחות שלנו, בין אם הם עורכי דין, תאגידים גדולים או עסקים קטנים שהם one man show. הגישה שלנו משלבת מחקר מעמיק של השוק איתו אנו מתמודדים, ניתוח מילות מפתח, מחקר מתחרים ואופטימיזציה מתמשכת כדי להבטיח את החזר ה-ROI הטוב ביותר האפשרי. כמו כן, אנו מדגישים את החשיבות של איזון בין פרסום בתשלום בגוגל לבין אסטרטגיות אורגניות לנוכחות מקוונת הוליסטית.
מה לגבי עסקים שרק מתחילים או כאלה שמחפשים רק שירותי ייעוץ קידום אתרים?
לסטארטאפים או עסקים חדשים בעולם הדיגיטלי, אנו מציעים שירותים מיוחדים המותאמים למתחילים. זה כולל ייעוץ לקידום אתרים בסיסי כדי להגדיר אותם בדרך הנכונה, והדרכה כיצד לבחור את הפלטפורמות הנכונות, בין אם זה WordPress, Wix או פלטפורמות סגורות אחרות, או פתרונות מותאמים אישית. המטרה שלנו היא להפוך את העסק של הלקוח שלנו לנגיש לכולם, ללא קשר לגודלם או לתקציבם ואנו יודעים לעשות את זה בצורה יוצאת דופן.
כיצד אתם נותנים מענה ללקוחות הזקוקים לקידום אתרים באזורים או בשפות שונות?
אומנם אנו ממוקמים בגליל העליון אך יש לנו בסיס לקוחות מגוון מכל הארץ, תל אביב, ראשון לציון, חדרה גדרה, כולל כאלה הזקוקים לקידום אתרים בצפון בעולמות האטרקציות ובתי מלון, בחו"ל, ארצות הברית, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד. הצוות שלנו בקיא ברזי ה-SEO במספר שפות ואנו עובדים בשוטף עם חברת תרגום בינלאומית, מה שמאפשר לנו לקדם ביעילות אתרים בינלאומיים ובשפות זרות. יכולת זו מועילה במיוחד עבור לקוחות כמו אלו העוסקים בקידום אתרי תיירות נכנסת, שבהם הגעה לקהל גלובלי היא המפתח.
מה הייתם אומרים מבדיל את GalyamStudio מחברות SEO אחרות?
המחויבות שלנו בסטודיו גל ים לשירות אישי ואסטרטגיות מונעות תוצאות מייחדת אותנו. אנחנו לא רק מציעים שירות קידום אתרים, אנו משתפים פעולה עם לקוחותינו כדי להבין את האתגרים והמטרות הייחודיות שלהם. המומחיות של הצוות שלנו, בשילוב עם הדגש שלנו על שמירה על מגמות התעשייה, מבטיחות שהלקוחות שלנו יקבלו את הייעוץ הטוב ביותר לקידום אתרים ועבודת ה- SEO בפועל שתכלול קישורים איכותיים נכנסים, מאמרי PR, כתיבת תוכן איכותית, תחזוקה של האתר וניהול השוטף שלו. בנוסף, מחירי קידום האתרים שלנו הם תחרותיים ומותאמים לתקציבים שונים, תוך שימת דגש ש"הזול הוא יקר" בטווח הארוך, נוסיף לכך שיש לנו מודל ייחודי מאוד שאף עסק לא יוכל לסרב לו (מודל שעובד מעל ל 8 שנים עם מעל ל 50 לקוחות), על כך נרחיב למי שיפנה אלינו.
לבסוף, תוכל לתת עצה לעסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות שלהם בגוגל?
העצה שלי היא להשקיע בקידום האתר בצורה אורגנית בגוגל בשילוב עם פרסום ממומן בגוגל ובפלטפורמות אחרות ולאחר כחודשיים שלושה לעשות בדיקה מה מניב יותר ולמדוד את יחסי סגירת העסקאות או המכירה אל מול ההשקעה ולעשות חושבים מחדש ולפעול בשיווק בכל הכוח רק במה שהביא את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק. חשוב להבין שקידום אתרים (אורגני) זו השקעה לטווח ארוך, לא פתרון מהיר. כמו כן, אל תהססו לפנות לעזרה מקצועית. יועץ קידום אתרים בגוגל מיומן יכול לספק תובנות ואסטרטגיות שלא יסולא בפז שיכולים לעשות הבדל משמעותי בהצלחתכם באינטרנט ובעסק.
לפרטים נוספים באתר: www.galyam-studio.co.il

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות