$
פרסום ושיווק

דפנה נעים שאול: "להפוך את אהבת המשחק לכוח מניע"

בכנס "מדברים שיווק ברוח ספורטיבית" של "כלכליסט" אמרה סמנכ"לית שיווק במפעל הפיס, כי "נכון ש־3% מתמכרים להימורים אבל זה קיים בכל תחום, גם בסלולר"

אופיר דור 10:2502.07.15
"אני מהמרת שאין כאן אף אחד בקהל שיודה כי הוא מהמר ומשחק משחקי מזל", כך אמרה בכנס "מדברים שיווק ברוח ספורטיבית" של "כלכליסט", דפנה נעים שאול, סמנכ"לית חטיבת שיווק, מכירות ופרסום במפעל הפיס. "עם זאת, כולם פה בוודאי שיחקו משחקי מזל כשהיו ילדים, אם זה קלפים, משחקי קובייה ועץ או פלי".

  


 

לדבריה, "יש לכולנו תשוקה למשחקי מזל, וזה משהו שהיה קיים גם לפני מאות ואלפי שנים ביוון, ברומא ובהודו. גם סביבון חנוכה הוא בעצם קוביית הימורים. אפשר להתווכח אם התשוקה הזאת למשחקים והימורים היא משהו שטבוע בגנים שלנו או שהיא משהו תרבותי־חברתי. בכל מקרה, כשאנחנו משחקים, אז תוך כדי אנחנו גם לומדים לפתח אסטרטגיה".

היא הוסיפה: "התשוקה לשחק, לנבא ולחלום קיימת בנו משחר ילדותנו, ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו איך לקחת ולהפוך אותה לכוח חיובי בתוך החברה ואת זה אנחנו מנסים לעשות במפעל הפיס. בשלב הזה בדרך כלל שואלים אותי מה בנוגע לאנשים שמתמכרים להימורים. אז נכון שיש 3% מתמכרים אבל זה קיים בכל תחום. יש כאלו שמתמכרים לסלולר ויש כאלו למחשב ולאוכל".

 

לטענתה, "פעם אפשר היה רק להרוויח או להפסיד בהימורים, אבל במפעל הפיס המטרה שלנו היא ליצור סיטואציה של win-win, דרך זה שאת כספי ההימורים אנחנו משקיעים בחינוך, בתרבות ובסטודנטים שמקבלים מלגות".

 

לדברי יתר המשתתפים:

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x