$
פרסום ושיווק

איציק בנבנשיתי: "תחלמו ותסבירו"

מנכ"ל פרטנר אמר בכנס "מדברים שיווק ברוח ספורטיבית" של "כלכליסט", כי על מנהלים לדעת לכוון עובדים ליעד

אופיר דור 10:4402.07.15

"המפתח להצלחה של מנהיגים, מנכ"לים וגם מאמנים בקבוצות ספורט הוא קודם כל בחשיבה פורצת גבולות", כך אמר מנכ"ל פרטנר הנכנס איציק בנבנישתי. "בתפקידים האלה צריך לפרוץ פרדיגמות, להבין שמה שעשית אתמול זה לא בהכרח מה שאתה צריך לעשות גם היום".

 


  

בנבנישתי השווה בין ניהול לענף הספורט שבו הוא עוסק - טריאתלון. "גם בניהול וגם בטריאתלון אתה צריך להתמודד עם יעדים שנראים בהתחלה בלתי אפשריים, אבל בעבודה נכונה אתה מצליח להגיע אליהם. כמנהל אתה צריך לשבת ולנתח מה החברה עשתה, לפרק הכל ולשאול על כל דבר למה", אמר."להציב יעד דמיוני זה רק ההתחלה, אחר כך צריך להתוות דרך כדי לעמוד בו", הוסיף. "מנהלי שיווק ממוקדים בלהציב את היעד והחלום, אבל הם חייבים להסביר לאנשים מתחתם גם איך להגיע לשם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x