24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
ספורט
פנאי
מוסף
Dun's 100
מניות
דעות
כלכליסט 360
הייטק והון סיכון מניות
כלכליסט TV
קורסים וסדנאות
רכב
עסקים בזמן מלחמה
סייבר
Duns Medical
כסף
שורת הרווח
מכרז zone
News Room
קריקטוריסט
מצטייני !BRAVO
פו"ש
הנבחרים
מט"ח
פרויקטים
קניין רוחני
Trust
פוטו כלכליסט
קריירה
מגזין
פודקאסט
הפניקס השקעות
מתחם ה- 1000
שוקי חו"ל
שיווקיסט
Startup: Confidential
גיימריסט
The Superbrands
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
כלכליסט TV
לרשימת כל ה-RSS
דף הבית
דף הבית
כלכליסט TV
דואר אדום
ועידות
כלכליסט TV - ערוץ הווידאו
כל הכותרות
24/7
23:31
נתניהו בתגובה לביידן: "אם נצטרך - נעמוד לבד"; גנץ: "המתקפות על ארה"ב - כפיות טובה"
23:11
דאו ג'ונס סגר יום ירוק שביעי ברציפות; פייבר זינקה ב-10.2%, Airbnb צנחה ב-6.9%
22:59
טיקטוק תסמן תוכן שנוצר באמצעות כלי AI חיצוניים
21:44
"סיטואציה מוזרה ביותר": בנק BBVA הספרדי הגיש הצעת השתלטות עוינת על סבאדל
< לכל החדשות
עשרות שנות קשר: לאן ייסעו עכשיו המכוניות מטורקיה
06.05.24
ענף הרכב הישראלי מסתמך כבר שנים על יבוא מטורקיה. ב־2023 יובאו ממנה כ־8% מהמכוניות החדשות, ו־6.6% מכלל הרכבים הנוסעים כיום בארץ יוצרו בטורקיה. למרות זאת, יבואני הרכב לא מודאגים במיוחד מהקפאת המסחר, בזכות חלופות זולות, מעקפים והיסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה
תומר הדר, צילום: אוראל כהן
כל הנושאים
כל הנושאים
בארץ
שוק ההון
נדל''ן
כלכליסט-טק
פרסום ושיווק
ועידות
הכסף
רכב
פרויקטים
עולם
כל הסרטים
טען עוד
לא קיימים סרטים להצגה
כלכליסט מפת האתר
כתבו לנו
המערכת
פודקאסט
אודות כלכליסט
המייל האדום
ההנהלה
תנאי שימוש
ועידות כלכליסט
מדיניות פרטיות
פרסמו אצלנו
הפוך לדף הבית
כלכליסט אצלך באתר
ארכיון השערים
קריקטוריסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
x