$
אפליקציות

מחכים הרבה זמן על הקו? תקראו לדב מורן

היזם הסדרתי השקיע מאות אלפי דולרים בשירות.נט, שפיתחה אפליקציה לתיעוד ושיפור שירות הלקוחות בישראל, ומשמש כיו"ר החברה: "אתה מחכה הרבה זמן בטלפון ולא תמיד מקבל מה שהבטיחו לך"

אסף גלעד 12:3221.05.12

היזם הסדרתי דב מורן השקיע מאות אלפי דולרים בודדים בשירות.נט, אפליקצייה חברתית המאפשרת לנהל את כל חשבונות המשתמש וההתקשרויות שלו מול חברות הסלולר, הטלוויזיה, האשראי, המים והחשמל. שירות.נט זמינה לאייפון ואנדרואיד ולפי החברה צברה כ-100 אלף הורדות בשנה האחרונה.

 

"השירות בישראל נמצא כיום בבעיה אמיתית. אתה מתקשר לנותן השירות, מחכה הרבה זמן בטלפון, ולא תמיד מקבל את מה שהבטיחו לך. כך שרצינו לשפר את השירות בכמה רמות", אמר הבוקר (ב') מורן, באירוע השקה חגיגי שנערך בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

שירות.נט שירות.נט צילום מסך: play.google.com

 

מורן נחשב למשקיע המרכזי מאחורי החברה שהקימו עובדיו לשעבר במודו ובאם סיסטמס, ובראשם גיל פרץ, אודי וינשטיין ורותם מנטש. בשירות.נט מועסקים כיום שמונה עובדים, ומורן משמש כיו"ר. עם זאת, עיקר זמנו של היזם מוקדש כיום לקומיגו, מיזם הטלוויזיה הדיגיטלית שהשיק לאחרונה, שם הוא משמש הן כמשקיע והן כמנכ"ל.

 

הרעיון לאפליקציה עלה לאחר שמורן ואודי ויינשטיין, אחד מעובדי מודו לשעבר, נתקלו בבעיית שירות לקוחות חמורה עם אחת מהחברות הגדולות בשוק. הרוח הגבית של המחאה החברתית הביאה את השניים לחשוב על הרעיון, כאשר מורן השקיע מכספו מאות אלפי דולרים בודדים ואילו ויינשטיין חבר לפרץ ומנטש בהקמת "שירות.נט".

 

האפליקציה מאפשרת הפנייה למספרי הטלפון של כל נותני השירות הגדולים, כולל HOT, יס, כל ספקיות הסלולר כולל החדשות שבהן, חברות האשראי, הביטוח, הבנקים, חברות התחבורה הציבורית, חברות המזון ועוד. שירות.נט מאפשרת הקלטת שיחות עם נציגי השירות ושמירתן, וכן שיתוף חברים בפייסבוק וטוויטר בחוות דעת על החברות השונות. שיחות הטלפון המוקלטות וכן טפסי השירות נשמרים על גבי שרתי החברה ולא על הטלפון של המשתמש. אל השירות ניתן גם לגשת מאתר החברה.

 

לא לבד בשוק

 

האפליקציה חינמית בשלב זה, ובחברה מודים כי טרם ייצרו הכנסות. התכנית העסקית של שירות.נט כוללת השקת מערכת לנותני השירות, שתאפשר להם לרכז את המשובים מהלקוחות. נוסף על כך, מנהלי השירות והמכירות בארגונים יקבלו מערכת שבאמצעותה יוכלו לתקשר ישירות עם לקוחות ולהיחשף לדעות שהם מציגים ברשתות החברתיות.

 

נותני השירות יכולו לשלוח מבצעים ללקוחות קיימים, אך רק כקבוצות ולא כיחידים. כלומר, כל אותם משתמשים שיפוג תוקף כרטיס האשראי שלהם יקבלו בבת אחת הצעה לחידושו, אך לא תינתן הצעה מדויקת ללקוח לפי טעמיו או עסקאות שביצע. בחברה מדגישים כי לא תתאפשר פנייה של נותן שירות למשתמשים שאינם לקוחות קיימים.

 

אפליקציה דומה לשירות.נט, Zappix, זכתה בשנה שעברה בפרס הראשון בתחרות המובייל של "כלכליסט". אלא שבעוד שזאפיקס משמשת כשער למרכזיוֹת של נותני שירות, בשירות.נט מעוניינים לנהל את כל ההתקשרויות עם החברות. האפליקציה הישראלית Pageonce של קרן פיטנגו מאפשרת גם היא למשתמש לנהל את החשבונות שהוא מחזיק, כמו העו"ש, ההשקעות בבנק ותוכנית הנוסע המתמיד בחברת התעופה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x