$
ספורט עולמי

סופרבול: שיא הרייטינג בסטרימינג ושפל בטלוויזיה

הסופרבול שנערך ביום שני לפנות בוקר משך שיא של צופים לדקה בפלטפורמות הדיגיטליות בעוד שהרייטינג למשחק בטלוויזיה צנח

שירות כלכליסט 18:2805.02.19
הסופרבול שנערך ביום שני לפנות בוקר משך שיא של צופים לדקה בפלטפורמות הדיגיטליות, בעוד שהרייטינג למשחק בטלוויזיה צנח.

משחק הגמר של ה-NFL בין לוס אנג'לס ראמס לניו אינגלנד פטריוטס משך 2.6 מיליון צופים לדקה בפלטפורמות הדיגיטליות - צמיחה של 31% בסטרימינג ביחס לעונה שעברה. כך לפי CBS ששידרה את המשחק.

 

ג'וליאן אדלמן נגד לוס אנג'לס ראמס סופרבול 2019 ג'וליאן אדלמן נגד לוס אנג'לס ראמס סופרבול 2019 צילום: גטי אימג'ס

 

הסופרבול ב-2018 היה זמין רק לבעלי מנוי לשירות סטרימינג, בעוד שהשנה CBS העבירה שידור לכל הפלטפורמות כגון רוקו, אפל TV, פייר TV, כרומקאסט ועוד. על פי הדיווח של CBS יותר מ-7.5 מיליון "מכשירים" הצטרפו לשידור - עלייה של 20% יותר מהעונה שעברה ואנשים צפו בסטרימינג בשווי של 560 מיליון דולר.

 

המספרים הללו עשויים להסביר חלק מהירידה ברייטינג של המשחק, שנמשכת כבר שלוש שנים רצופות.

 

המשחק משך רייטינג של 44.9% - הנמוך ביותר מאז ה-42.1% ב-2009. לפי הדיווחים, כ-98 מיליון איש צפו במשחק ב-CBS - ירידה מכ-100 מיליון אנשים בשנה שעברה. המשחק הוחרם גם באזור לואיזיאנה, בגלל שאוהדי הניו אורלינס סיינטס מחו על החלטת שיפוט נגדם בחצי הגמר נגד לוס אנג'לס ראמס. הרייטינג באזור ניו אורלינס עמד על 26.1% בלבד - ירידה מ-53% בעונה שעברה. בזמן המשחק התקיימה חגיגה/מחאה ברובע הצרפתי בניו אורלינס.

 

עוד מספרים מהסופרבול ביום שני בלילה: אמריקאים הימרו 6 מיליארד דולר על המשחק הגדול בין ניו אינגלד ללוס אנג'לס ראמס. כך לפי איגוד המשחקים האמריקאי, American Gaming Association או AGA בקצרה. מדובר על עלייה מ-4.76 מיליארד דולר בשנה שעברה. על פי הערכות יותר מ-22.7 מיליון אמריקאים "שמו כסף" על המשחק. אחד מכל 10 אמריקאים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x