$
ספורט עולמי

אוהדי ווטפורד נתקעו בכביש, המועדון מימן להם את המונית למשחק החוץ

הקבוצה שילמה חשבון מונית בגובה 2,000 ליש"ט לחלץ אוהדים שנתקעו לאחר שהאוטובוס שלהם שבק חיים בדרך למשחק ביום שבת נגד ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק

שירות כלכליסט 09:4828.11.17
ווטפורד שילמה חשבון מונית בגובה 2,000 ליש"ט לחלץ אוהדים שנתקעו לאחר שהאוטובוס שלהם שבק חיים בדרך למשחק ביום שבת נגד ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק.

  

 

 

אוהד ווטפורד מודה למועודן בטוויטר אוהד ווטפורד מודה למועודן בטוויטר

 

בין 40 ל-50 אוהדים נתקעו סמוך לתחנת השירות של פארק דונינטון, לא רחוק מהמחלף של לסטרשייר, כ-160 ק"מ מתוך נסיעה של 435 ק"מ. הם בכל זאת הצליחו להגיע בזמן לשריקת הפתיחה, וזכו לצפות בניצחון 3-0.

 

במקביל, צ'לסי התנצלה בפני האוהדים שפספסו רכבת שנשכרה במיוחד לאחר התיקו ביום שבת באנפילד.

 

סימון אלכסנדר היה אחד האוהדים של ווטפורד שהיה על האוטובוס הרשמי של האוהדים ביחד עם בנו בן ה-14. "אני גר בנורת'המפטון ככה שהשעון המעורר שלי צלצל בארבע לפנות בוקר. אספתי את הבן שלי ויצאנו לווטפורד בשש וחצי", סיפר ל-BBC. "אבל אחרי שעתיים האוטובוס התחיל לרעוד והוא פשוט מת בשולי הדרך. היה אוטובוס נוסף מאחורינו שהיה לו מקום לשמונה אנשים – אז עלו עליו משפחה של 6 נפשות ועוד זוג. אבל עדיין נותרו יותר מ-30 אנשים שנתקעו בצידי הדרך. האוטובוס הצליח לקרטע עד תחנת השירות הקרובה, ירדנו, שתינו כוס קפה, וחיכינו שם איזו שעה עד שהמוניות הגיעו. המועדון סידר לכולנו מוניות גדולות עם 8 מושבים, והגענו לניוקאסל בשעה 13.30. זה היה מושלם".

 

אלכסנדר, אוהד של ווטפורד כבר יותר מ-40 שנים, אמר כי זו הייתה מחווה "מדהימה".

 

"אני לא חושב שיש עוד מועדון שהיה עושה כזה דבר. המונית שלי לבדה עלתה 347 ליש"ט. היינו אסירי תודה. זה היה יום נהדר, שהתאפשר רק הודות לנדיבות של המועדון. הם עשו מעל ומעבר. זה סוג המועדון שאנחנו".

 

לעומת זאת, האוהדים של צ'לסי נאלצו להמתין בתחנת הרכבת דרום פארקווי בליברפול עד חצות לאוטובוס שהסיע אותם בחזרה ללונדון, זאת לאחר המשחק שהסתיים בתיקו 1-1.

 

הרכבת, שאורגנה על ידי שותפת הנסיעות של צ'לסי, חברת הנסיעות תומאס קוק, עזבה את התחנה בזמן בשעה 20:40, זאת על אף שאוהדים משני אוטובוסים לא הספיקו לעלות עליה.

 

בהצהרה שפורסמה במדיה החברתית, המועדון הודיע כי נפתחה חקירה בנושא. הטענה היתה כי האוטובוסים אחרו להגיע לתחנה בשל תנועה כבדה מהצפוי ביציאה מאנפילד. "אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שחוו האוהדים שלנו שחזרו מליברפול ברכבת", נכתב בהצהרה. "אנחנו בוחנים את העניין מול שותפת הנסיעות שלנו, ונעדכן את האוהדים לאחר שנשלים את החקירה".

 

בתומאס קוק הגיבו לאוהד נזעם שפנה למדיה החברתית, והסבירו כי לרכבת השכורה היה "חלון זמן בין הרכבות הרגילות".

 

"לרוע המזל, לא היה פתרון פשוט של דחיית העזיבה של הרכבת", הוסיפה החברה.

 

ב-2007, ניאל קווין, שכיהן באותה תקופה כיו"ר סנדרלנד, שילם 8,000 ליש"ט על מוניות, לאחר שבסביבות 80 אוהדים נתקעו בשדה התעופה של בריסטול לאחר שטיסה מתוכננת קורקעה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x