$
רכישות

הסינים יקדמו את הפורמולה E

חברת הפרייבט אקוויטי הסינית צ'יינה מדיה קפיטל (CMC), בהובלת טייקון המדיה הסיני לי רויגאנג, הכריזה בשבוע שעבר כי תשקיע ביחד עם סוכנות שיווק הספורט הסינית SECA עשרות מיליוני יורו בפורמולה E הולדינגס, המקדמת את תחרות מרוץ המכוניות החשמליות פורמולה E

שירות כלכליסט 13:3420.02.17

חברת הפרייבט אקוויטי הסינית צ'יינה מדיה קפיטל (CMC), בהובלת טייקון המדיה הסיני לי רויגאנג, הכריזה בשבוע שעבר כי תשקיע ביחד עם סוכנות שיווק הספורט הסינית SECA עשרות מיליוני יורו בפורמולה E הולדינגס, המקדמת את תחרות מרוץ המכוניות החשמליות פורמולה E. הפרטים הפיננסים של העסקה לא נחשפו, אך החברות הסיניות מתכננות לסייע בהרחבת החשיפה של התחרות בסין.

 

 

העונה השלישית יצאה לדרך באוקטובר ונמשכת עד יולי. היא תתקיים בערים כמו מקסיקו סיטי, הונג קונג, פריז, ברלין, בריסל, ניו יורק ומונטריאול. על פי פורמולה E, במרוץ שנערך בשנה שעברה בהונג קונג צפו 488 אלף צופים סינים באמצעות האינטרנט. העונה השלישית יצאה לדרך באוקטובר ונמשכת עד יולי. היא תתקיים בערים כמו מקסיקו סיטי, הונג קונג, פריז, ברלין, בריסל, ניו יורק ומונטריאול. על פי פורמולה E, במרוץ שנערך בשנה שעברה בהונג קונג צפו 488 אלף צופים סינים באמצעות האינטרנט. צילום: גטי אימג'ס

 

התחרות, שהוקמה ב-2014, היא תחרות המרוצים הראשונה בעולם למכוניות חשמליות, שכוללת מכוניות של יצרניות כמו רנו, יגואר ומהינדרה, והיא מתקיימת בערים גדולות ברחבי העולם.

 

העונה השלישית יצאה לדרך באוקטובר ונמשכת עד יולי. היא תתקיים בערים כמו מקסיקו סיטי, הונג קונג, פריז, ברלין, בריסל, ניו יורק ומונטריאול. על פי פורמולה E, במרוץ שנערך בשנה שעברה בהונג קונג צפו 488 אלף צופים סינים באמצעות האינטרנט.

 

"סבב הפתיחה של כל עונה התקיים באזור הזה – בייג'ינג והונג קונג – ויש לנו קבוצות ונהגים כמו TECHEETAH ומה קווינג הואה, שכבר מתחרות. אנחנו מצפים לעבודה משותפת עם CPC וממשיכים להרחיב את הפורטפוליו של הפורמולה E באזורי מפתח ברחבי העולם", מסר אלחנדרו אגאג, המייסד ומנכ"ל פורמולה E.

 

בתוך כך, חברת הסטרימינג המקוון PPTV מנהלת מגעים לרכישת זכויות הסטרימינג המקומיים לשידור משחקי הכדורגל של ליגת הכדורגל הסינית, כך לפי הדיווחים.

 

בעיתון סאות' צ'יינה מורנינג פוסט ציטטו דיווח באתר חדשות הספורט הסיני, ספורטס מאני, לפיו מחזיקת הזכויות הנוכחית LeSports ו-PPTV עובדות על הצעות נפרדות לשלם בסביבות 500 מיליו יואן (72.9 מיליון דולר) כל אחת לזכויות השידור של המדיה החדשה לכל המשחקים לעונת 2017, שיוצאת לדרך ב-4 במרץ.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x