$
ספורט ישראלי

החברה שמנהלת את טור דה פראנס מגיעה לישראל

חברת ASO, שמנהלת גם את מרתון פריז, מרתון ברצלונה ומירוץ המכוניות ראל דקר תשתף פעולה עם BSO הישראלית, כדי להביא לישראל את מירוץ המכשולים הבינלאומי "The Mud Day" בחודש מרץ הבא

שירות כלכליסט 09:4406.10.16

חברת ASO, החברה המנהלת של טור דה פראנס, מרתון פריז, מרתון ברצלונה, מירוץ המכוניות ראל דקר וכ-70 אירועי ספורט נוספים בשנה, מגיעה לעשות עסקים בישראל.

 

 

 

 

המשתתפים יצטרכו להשלים ריצת 13 ק"מ עם 22 מכשולים . יבנה מסלול לחצי המרחק (6.5 ק"מ ו 11 ומכשולים), כמו כן יבנה מסלול ילדים: The Mud Day Kids המשתתפים יצטרכו להשלים ריצת 13 ק"מ עם 22 מכשולים . יבנה מסלול לחצי המרחק (6.5 ק"מ ו 11 ומכשולים), כמו כן יבנה מסלול ילדים: The Mud Day Kids

 

החברה, Amaury Sport Organisation, תשתף פעולה עם BSO - Baraq Sport Organization - הישראלית, כדי להביא לישראל את מירוץ המכשולים The Mud Day (יום הבוץ).

 

המירוץ, שמתקיים בצרפת, שווייץ, בלגיה וספרד, והיו לו כבר יותר מ-200,000 משתתפים יתקיים בישראל, ככל הנראה באזור תל אביב, ב-24 במרץ הבא.

 

לפי בלומברג, ASO דיווחה על הכנסה של 179.9 מיליון יורו ב-2013 ורשמה רווח של 36 מיליון יורו.

 

"עולם הספורט היום יוצא מעולם הקלאסי של ריצה ואופניים - ממה שאנחנו מכירים והולך למקום מגוון יותר ומעניין יותר", אומר דרור לוי מחברת BSO. "ה-Mud Day הוא אירוע שמפעיל את כל הגוף, בדומה ל-TRX וקרוספיט. כמו כן, יש בתחרות המאתגרת הזו אלמנט חברתי של עבודת צוות".

 

המשתתפים יצטרכו להשלים ריצת 13 ק"מ עם 22 מכשולים. יבנה מסלול לחצי המרחק (6.5 ק"מ ו 11 ומכשולים), כמו כן יבנה מסלול ילדים: The Mud Day Kids

 

דומיניק רומנו מיסד שותף ב-BSO ומנהל ב-ASO: "מטרתנו הינה להביא אירועי ספורט בינלאומיים, חדשניים לישראל. זה האירוע הראשון שלנו בישראל. כבר היום אנחנו עובדים על יצירתם של אירועים גדולים נוספים".

 

חברת ריבוק ישראל תעניק חסות לאירוע.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x