$
חסויות וזכויות שידור

ג'ילט חתמה על הסכם חסות עם ברצלונה - הראשון שלה עם קבוצת כדורגל

ג'ילט הרחיבה את חוזה הספונסרשייפ האזורי שלה עם ברצלונה, כך שהפך לשותפות עולמית בחוזה חדש לשלוש שנים

שירות כלכליסט 17:3920.09.16
ג'ילט הרחיבה את חוזה הספונסרשיפ האזורי שלה עם ברצלונה, כך שהפך לשותפות עולמית בחוזה חדש לשלוש שנים.

 

 

 

 

בעקבות החוזה הופך מותג הגילוח לגברים לשותף בכיר של ברצלונה. ג'ילט אמנם משתמש לא מעט בספורט כדי לקדם את המותג בזירה הבינלאומית, אך זהו למעשה החוזה היחיד שיש לחברה עם קבוצה. בעקבות החוזה הופך מותג הגילוח לגברים לשותף בכיר של ברצלונה. ג'ילט אמנם משתמש לא מעט בספורט כדי לקדם את המותג בזירה הבינלאומית, אך זהו למעשה החוזה היחיד שיש לחברה עם קבוצה. צילום: רויטרס

 

בעקבות החוזה הופך מותג הגילוח לגברים לשותף בכיר של ברצלונה. ג'ילט אמנם משתמש לא מעט בספורט כדי לקדם את המותג בזירה הבינלאומית, אך זהו למעשה החוזה היחיד שיש לחברה עם קבוצה.

 

באירוע ההשקה שנערך בקאמפ נואו חשף ניימאר את הפרסומת החדשה של ג'ילט בכיכובו לצד שחקנים נוספים בסגל: השוער טר שטגן, לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה ואנדרס אינייסטה.

 

בנוסף לזכויות הדימוי, ג'ילט תפרסם גם בתוך ומחוץ לקאמפ נואו, ברקע של מסיבות עיתונאים ותהיה לה נוכחות מובלטת ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות של ברצלונה.

 

"חוזה הסונסרשיפ עם ג'ילט מאחד את היעדים של המועדון להתרחב בעולם, שבאים לידי ביטוי גם בפתיחת משרדים חדשים בניו יורק והקמפיין המתמשך להיות מקושרים למותגים מובילים", מסר בתגובה מאנל ארויו, סגן נשיא בברצלונה לשיווק ותקשורת. "לג'ילט יש מסורת ארוכה בעולם הספורט באמצעות שימוש בספורטאים ובנבחרות לאומיות, אך זו העסקה הראשונה שלה עם מועדון כדורגל".

 

מנהל המותג העולמי של ג'ילט פרנססקו טורטורה חיזק את הדברים. "החיבור לברצלונה הוא התאמה מושלמת לג'ילט, שכן שני הארגונים חולקים ערכים זהים - דיוק הוא אחד מהם – במסע שלנו להפוך לטובים בעולם. אנחנו נרגשים לקדם את הספורט הפופולארי ביותר בעולם, תוך הענקת הזדמנויות רבות יותר לאוהדים לקחת חלק במשהו שהם אוהבים".

 

שווי העסקה לא פורסמה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x