$
חסויות וזכויות שידור

אנדר ארמור: הצלחה של ספורטאים שמקבלים מאיתנו חסות מסייעת במכירות

לפי סגנית נשיא חברת הלבשת הספורט השלישית בגודלה בעולם, אפשר לקשור באופן ישיר בין הביצועים של הספורטאים המפרסמים את אנדר ארמור והמכירות

שירות כלכליסט 14:1126.02.16

אנדר ארמור, חברת הלבשת הספורט השלישית בגודלה בעולם, השיקה ביום שלישי את קמפיין השיווק החדש שלה.

 

 

 

 

הקמפיין של סטפן קארי באנדר ארמור. גם ממפיס דפאיי מקבל חסות מאנדר ארמור הקמפיין של סטפן קארי באנדר ארמור. גם ממפיס דפאיי מקבל חסות מאנדר ארמור

 

הקמפיין, שנוצר על ידי חברת דרוגה 5, מתייחס לראשונה בתולדות החברה גם לכדורגל, באמצעות פרסומת טלוויזיה בכיכובה של שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ממפיס דיפיי. בחברה מכנים את הקמפיינים האלה "קמפייני חופשות" המושקים פעמיים בשנה ומתמקדים ברעיון מרכזי שאמור לייצג בצורה הטובה ביותר את המותג.

 

במודעה אחרת תככב נבחרת התעמלות הקרקע של ארה"ב המתכוננת לאולימפיאדה. בהמשך השנה, יגיע הקמפיין לשיאו בסרטון בכיכובו של מייקל פלפס. שגריר המותג הוותיק סטפן קרי יופיע גם כן.

 

הסיסמה לקמפיין הנוכחי היא: "מה שעושים בחושך שם אתכם באור הזרקורים" (what you do in the dark puts you in the light).

 

 

ממפיס דפאיי. זה בהחלט עוזר לשורה התחתונה: אנדר ארמור דיווחה על 23 רבעונים רצופים של צמיחה בשיעור של מעל ל-20%. החברה שואפת להעלות את המכירות השנתיות ל-7.5 מיליארד דולר ב-2018, מ-4 מיליארד דולר היום. ממפיס דפאיי. זה בהחלט עוזר לשורה התחתונה: אנדר ארמור דיווחה על 23 רבעונים רצופים של צמיחה בשיעור של מעל ל-20%. החברה שואפת להעלות את המכירות השנתיות ל-7.5 מיליארד דולר ב-2018, מ-4 מיליארד דולר היום. צילום: איי אף פי

 

אדריאן לופטון, סגנית נשיא החברה לענייני שיווק המותג אמרה בראיון לביזנס אינסיידר כי בחברה אימצו את רעיון ה"מצוינים" של הסופר מלקולם גלדוול, לפיו כדי להצליח כמו שצריך בתחום חייבים להתאמן 10,000 שעות. אך במקום שהחזרה תהיה משעממת ומונוטונית, הפרסומת מנסה להפוך את האימון, האכילה והשינה ליותר מרגשים ואמוציונליים. "זה קשור למה שהספורטאים הצעירים שלנו עושים בחושך. כלומר הרעיון, שאי אפשר ללכת למסיבה או לבלות, ואי אפשר לעשות את הדברים שכל הילדים עושים, אך מקריבים את החוויות הללו כדי לצאת לאור, כדי להשיג את הניצחון ואת רגע האליפות שראויים לו".

 

אפשר לקשור באופן ישיר בין הביצועים של הספורטאים המפרסמים את אנדר ארמור והמכירות. לפי לופטון, בקטגוריות הכדורגל, הריצה והכדורסל יש לחברה הכי הרבה מקום לצמוח.

 

חלק ניכר מההצלחה של אנדר ארמור בקטגוריית הכדורסל נזקפת להצלחה של סטפן קרי על המגרש. בשנה שעברה כשהושקה נעל קרי 2, לא רק שהקולקציה אזלה במהירות מהמדפים, אלא כל קטגוריית הנעליים זינקה ב-95% כתוצאה מכך. "נעליים מייצגות הזדמנות מרכזית לצמיחה בהכנסות", היא מדגישה.

 

לאנדר ארמור יש צוות שלם של מומחים לשיווקי ספורט שתפקידם הוא להעריך ולהמליץ על ספורטאים מבוססים או מבטיחים שיתאימו למותג. נראה שלצוות יש כשרון מיוחד לבחירת ספורטאים רגע לפני ההצלחה הגדולה. מלבד קרי יש גם את שחקן הגולף ג'ורדן ספיית', שהפך באוגוסט למדורג מספר 1 בעולם, ואת רקדנית הבלט מיסטי קופלנד, שהוכתרה על ידי המגזין טיים לאחת הנשים המשפיעות בעולם, זמן קצר לאחר שנבחרה לשמש כשגרירה של המותג.

 

זה בהחלט עוזר לשורה התחתונה: אנדר ארמור דיווחה על 23 רבעונים רצופים של צמיחה בשיעור של מעל ל-20%. החברה שואפת להעלות את המכירות השנתיות ל-7.5 מיליארד דולר ב-2018, מ-4 מיליארד דולר היום.

 

קרי מייצג את כל מה שהחברה מחפשת: אנדרדוג, כך לפי לופטון.

 

"אנחנו כל הזמן מדברים על זה שאנדר ארמור היא אגרסיבית וחסרת פחד. הרעיון של מנטאליות האנדרדוג, שאתה תמיד תהיה הכי טוב שאפשר", היא מסבירה. "סטפן קרי לא שוקל מספיק, הוא לא גבוה מספיק, והוא שחקן הכדורסל הטוב ביותר בעולם. הוא חצי מתואר כאנדרדוג, ולכן נטל ההוכחה עליו וזה מה שגורם לו בכל יום לשאוף להיות הטוב ביותר. זו הדרך של אנדר ארמור, ולכן אנחנו האנדרדוג וגאים בזה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x