$
הכסף

מגדל השקיעה יותר מ-4 מיליון שקל בפיתוח אתר אינטרנט אינטראקטיבי

האתר מאפשר למבוטחים לקבל מידע עדכני על מצב חשבונותיהם, הדפסה של טפסי הגשת תביעה, עדכון פרטים אישיים וקבלת דו"ח רבעוני ושנתי על מצב הביטוח האישי

איתן כהן 17:1122.09.08
המלחמה הגוברת על סוכני הביטוח והמבוטחים בתחרות הקשה מול חברות הביטוח האחרות,הביאה את מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל, להשקיע יותר מ-4 מיליון שקל בפיתוחו של אתר אינטראקטיבי ייחודי הכולל סימולטורים, מצגות אינטראקטיבית, וידאו וממשק משתמש המיועדים למבוטחים ולסוכני הביטוח.

 

באתר הוצבו כלים אינטראקטיביים תומכי מכירה לשימוש סוכנים כמו סימולאטורים, מחשבונים ולומדות, ממשק לשולחן העבודה בעלי הרשאות, מידע על הדרכות , מבצעים ,אירועים ואפילו הודעות שירות ומידע על צוות המנהלים והמכירות של מערך העסקים.

 

כמו כן, האתר מאפשר למבוטחים לקבל מידע עדכני על מצב חשבונותיהם, בזמן אמת,צפייה והדפסה של טפסי הגשת תביעה, עדכון פרטים אישיים, קבלת דו"ח רבעוני ושנתי על מצב הביטוח האישי, אישור שנת מס ואישור הצהרת הון.

 

האתר מאגד בתוכו את כל הכלים והפרטים המופיעים באתרי האינטרנט של קרן הפנסיה מגדל-מקפת (לשעבר, מקפת החדשה) ובית ההשקעות של הקבוצה – מגדל שוקי הון.

 

משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי האחראי על פעילות האינטרנט במגדל, אמר כי "תחום הפנסיה אינו מורכב, הוא פשוט בנוי מהרבה פרטים. הצלחנו לקחת את העולם הביטוח הפנסיה והפיננסים ולפשט אותו לשפה שכולם מבינים באמצעות כלים אינטראקטיביים מתקדמים המותאמים למחזור החיים של הלקוח".

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x