$
פרסום ושיווק

יוניקלו בעברית: פוקס משיקה אתר אופנה עם 40 מותגים

האתר החדש טרמינל X מציע מותגים ישראלים ובינלאומיים, ביניהם גם ויקטוריה סיקרט ואורבן אאוטפיטרס; שותפים באתר קבוצת פוקס, חברת הורוביץ יאנג החזקות ורשת 13. גולת הכותרת: משלוח חינם תוך 24 שעות

אורנה יפת 16:2720.11.17

קבוצת פוקס משיקה את אתר הסחר TERMINAL X. האתר שמבוסס על אופנה ולייף סטייל מציע בשלב ראשון 40 מותגים ישראלים ובינלאומיים שחלקם משווקים בלעדית באתר ובשלב שני יתווספו מותגים נוספים.

 

הקבוצה השקיעה באתר עד כה 40 מיליון שקל, ושותפים בו קבוצת פוקס, חברת הורוביץ יאנג החזקות ורשת 13 מפעילת ערוץ

הטלוויזיה 13 (באמצעות סמייל רשתות) - שנכנסה כשותפה אסטרטגית ומחזיקה 25% מהבעלות על האתר. מנכ"ל האתר הוא ניר הורוביץ.

 

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס צילום: עמית שעל

 

אחד החידושים המעניינים שב-TERMINAL X הוא המותג הפופולרי יוניקלו. מדובר במותג אהוד במיוחד על ישראלים שקבוצות קמעונאות רבות ניסו ללא הצלחה לקבל את הזכיון עליו. בפוקס ייבאו פריטים של המותג בייבוא מקביל, וכך גם של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט. לא מדובר בעודפים של המותגים אלא בקולקציה עדכנית.

 

אתר האופנה TERMINAL X אתר האופנה TERMINAL X צילום: צילום מסך

 

מותגים נוספים שישווקו באתר הסחר החדש הם אורבן אאוטפיטרס שקבוצת פוקס קיבלה עליו זיכיון וצפויה לפתוח למותג גם חנויות קמעונאיות, Glamorous - מותג אופנה ממנצ'סטר, Double Agent - מותג הלבשה ספרדי, House of Sunny - מותג בוטיק מלונדון, כל מותגי קבוצת פוקס בהם מנגו, אמריקן איגל, צ'ילדרנס פלייס ואחרים וכן המותגים הבינלאומיים נייקי, Vans, ליווי'ס, פומה, ניו בלאנס, ואף מותג האיפור MAC. באתר יימכר גם מותג פרטי שהושק על ידי הקבוצה לטובת פעילות הסחר האינטרנטית, טרמינל X.

 

"בתוך שנתיים נהיה שחקן מוביל בישראל במכירות האינטרנטיות", אמר היום (ב') הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס. "היעד שלנו הוא להגיע למכירות של מאות מיליוני שקלים, מתוך כלל הקניות המקוונות שמוערכות כיום ב-2 מיליארד שקל בשנה".

 

לדבריו, "האינטרנט היום הוא גלובלי. אנחנו לא יכולים להיות יקרים ביחס לחו"ל. אם תשוו פריט לפריט כמו שעיתונאים אוהבים לעשות - יהיו מקרים שנהיה יותר זולים ואולי יהיו מקרים שנהיה יותר יקרים בפריט מסוים.

 

"בשורה תחתונה, נהיה מאוד מאוד אגרסיביים במחיר. כיוון שהיום זו כבר לא תחרות של האתר מול חנות בסירקין אלא מול העולם. הבאתי הרבה מותגים בשנים האחרונות לישראל, בראשון התרגשתי ובשני קצת פחות. עכשיו אני מתרגש מאוד כי אני חושב שהמוצר והמותג שבנינו ושנביא לשוק הוא משהו שונה מכל מה שקיים פה".

 

בפוקס רואים במתחרים שלהם את כל מי שמוכר אופנה אבל בעיקר את האתרים הבינלאומיים שהישראלים רוכשים בהם, וביניהם אסוס, נקסט, עלי אקספרס ואיביי. מתחרים נוספים של הקבוצה הם חברות הנדל"ן עזריאלי וביג שהקימו בעצמן קניון וירטואלי והפכו לסוג של קמעונאיות.

 

האתר של עזריאלי עלה לאוויר לפני חצי שנה תחת השם עזריאלי.קום ושל ביג צפוי לעלות תחת השם ביג פלוס. בפוקס מבטיחים כי המחירים יהיו "סופר תחרותיים". לדברי ניר הורוביץ, "אנחנו בדרך למהפכה במסע ארוך שמתחיל היום, וברוב המקרים נשתדל שלא יהיה בכלל פער מחירים לעומת המחירים של המותגים בחו"ל".

 

העיצוב של האתר הוא במראה של טרמינל, עם לוח המראות ונחיתות שבו מתחלפים כל העת שמות של המותגים הנמכרים באתר. תחת הקטגוריה JUST LANDED יוצעו באתר הפריטים החדשים ביותר שהגיעו לטרמינל X.

 

גולת הכותרת של האתר היא בכך שהשילוח יתבצע בתוך 24 שעות מרגע הקנייה, ובשלב זה יהיה בחינם. לקוחות שיבקשו לבצע החלפה יוכלו לשלוח את המוצר בדואר גם כן בחינם.

 

המרכז הלוגיסטי של טרמינל X ממוקם באשדוד, והחברה מחזיקה בו את הקולקציות שנמכרות באתר. זו הסיבה, אגב, לכך שהחזרת המוצרים לא יכולה להתבצע בחנויות של פוקס, אלא בטרמינל X בלבד.

 

ידוע כי הלוגיסטיקה המורכבת ועלויות השילוח הם אלה שמקשים על אתרי סחר להציג רווחיות. "אנחנו מוכנים לפחות בהתחלה לספוג את עלויות השילוח, כדי שתושבי המדינה יוכלו לקנות מעשרות המותגים את הקולקציות הכי עדכניות שנביא כל יום", אמר ויזל ל"כלכליסט".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x