$
פרסום ושיווק

מכסים את הגירעון: שוכרי קניון עזריאלי חולון נדרשו לתשלום נוסף בדמי הניהול

במכתב שהפנתה הנהלת קניון עזריאלי חולון היא מציינת בפני השוכרים כי גם עבור גירעונות שנת 2015 היא תגבה את התשלום בזמן שתחליט

אורנה יפת 08:5521.06.17

שוכרי קניון עזריאלי חולון נדרשו לתשלום נוסף של דמי ניהול מעבר לתשלום הקבוע כדי לפצות על הגירעון של חברת הניהול. ל"כלכליסט" נודע כי הנהלת הקניון תגבה מכל שוכר תשלום חד־פעמי נוסף של 45 שקל למ"ר פלוס מע"מ, וזאת בשל העובדה שחברת הניהול סיימה את 2016 עם גירעון של 540 אלף שקל. החיובים ייעשו ב־1 ביולי.

 

דמי הניהול הממוצעים שמשלמים שוכרים בקניון עומדים על 88 שקל למ"ר בחודש, בדומה לממוצע באזור. במכתב שהפנתה הנהלת קניון עזריאלי חולון בראשותו של יגאל אורן היא מציינת בפני השוכרים כי גם עבור גירעונות שנת 2015 היא תגבה את התשלום בזמן שתחליט. דמי הניהול מיועדים למימון הוצאות שוטפות של החנויות, ובין היתר משמשים לתשלום אבטחה, ניקיון, חשמל ופרסום. שוכרים בקניון מלינים כי דמי הניהול הגבוהים וכן תוספת התשלום הנוכחית נופלים בעיקר על בעלי עסקים קטנים ובינוניים בקניון. "השוכרים הגדולים משלמים דמי ניהול נמוכים, ואם הוצאות הניהול גדלו וחברת הניהול בעודף הוצאות, הנטל נופל על השוכרים הקטנים", אמר אחד השוכרים. מעזריאלי נמסר: "דמי הניהול בקניון משתנים בהתאם להוצאות חברת הניהול. הנושא מוגדר מראש ומעוגן בחוזה. במקרה הנידון, הוצאות חברת הניהול חרגו מהתקציב, ולכן דמי הניהול עלו בהתאמה. מדובר בתוספת המתחלקת בין השוכרים לפי שטחי השכירות. קניון עזריאלי חולון הוא רשם בשנה החולפת גידול משמעותי בפדיון למ"ר".

 

עזריאלי חולון עזריאלי חולון צילום: יחצ עזריאלי

בטל שלח
    לכל התגובות
    x