$
פרסום ושיווק

קפה.קום: שטראוס קפה תקים פלטפורמת מסחר מקוונת

לכלכליסט נודע כי שטראוס קפה גייסה את אלון רז, לשעבר מנכ"ל זאפ השוואת מחירים, להקמת אתר גלובלי למסחר מקוון

נורית קדוש 09:2813.04.16

חברת הקפה של קבוצת שטראוס עם הפנים לדיגיטל. ל"כלכליסט" נודע כי החברה פועלת להקים פלטפורמת מסחר מקוונת גלובלית שתחל לפעול בחודשים הקרובים.

 

לצורך המהלך גייסה שטראוס קפה את אלון רז, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל זאפ השוואת מחירים. רז שיכהן כסמנכ"ל המסחר האלקטרוני של החברה, מצטרף לחברה לאחר שנים שבהן עסק במעבר למכירות דיגיטליות בזאפ ובדפי זהב, ואחרי שצבר ניסיון שיווקי ב־yes ובסלקום. רז יפתח וינהל את פלטפורמת המסחר המקוונת החדשה.

 

בנוסף, גייסה שטראוס קפה את סלין באנינו, לשעבר מנהלת השיווק הדיגיטלי של חברת דיסני באירופה, אנגליה, המזרח התיכון ואפריקה, לתפקיד סמנכ"לית השיווק של חברת הקפה.

 

קפה של שטראוס עלית. החברה תיצור פלטפורמה לקשר עם צרכנים וחיזוק המותגים קפה של שטראוס עלית. החברה תיצור פלטפורמה לקשר עם צרכנים וחיזוק המותגים צילום: שטראוס

 

 

תומר הרפז, מנכ"ל חברת שטראוס קפה, אישר את הפרטים ומסר כי הפנייה לדיגיטל נועדה לשרת שלוש מטרות מרכזיות: יצירת קשר עם הצרכנים באמצעות התערות בפרומים ובבלוגים, בניית המותג שטראוס קפה בערוץ הדיגיטלי ומכירת קפה מקוונת.

 

ההערכות הן שהאתר יציע בכל מדינה את מגוון המוצרים הנמכר בה. לפי חברת המחקר יורומוניטור, שטראוס קפה היא חברת הקפה הרביעית בגודלה בעולם. החברה מרכזת כיום את כלל פעילות הקפה של שטראוס ואחראית לכמחצית ממכירותיה. מכירות חברת הקפה צמחו ב־2015 ב־8.8%, אולם בשל שחיקת הריאל הברזילאי והרובל ברוסיה רשמה החברה ירידה של 10.3% בהכנסות שהסתכמו ב־3.4 מיליארד שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x