$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: שקט, שותים

מותג בירה ברזילאי הצליח להתמודד באופן מקורי עם ההתמכרות שלנו לסמארטפון. איך זה שיפר את המכירות?

ניב חורש וזיו קורן 08:5117.02.15

המותג: POLAR BEER | מדינה: ברזיל | משרד פרסום: Paim Comunicação

 

כולנו מכורים לסמארטפון שלנו, מחוברים אליו בכל שעות היום ולא מצליחים להיפרד ממנו אפילו כשאנחנו בחברת אנשים. POLAR, מותג בירה ברזילאי מוביל, זיהה שההתמכרות לסמארטפונים פוגעת בחוויה החברתית גם כשיושבים בברים, והשתמש בתובנה הזאת כדי ליצור מהלך אינטראקטיבי יוצא דופן.

 

החברה השיקה מוצר ייחודי - מתקן לקירור בירות שמונח במרכז השולחנות בברים ובאמצעות טכנולוגיה פשוטה מבטל את כל פעילות הסמארטפונים בקרבתו: אינטרנט, הודעות, שיחות ועוד. בכל פעם שמכניסים למתקן בקבוק בירה, הטלפונים משתתקים ואנשים יכולים לדבר, לצחוק וליהנות יחד ללא הפרעה.

 

המהלך הושק בסרטון יוטיוב, ובמהרה הופץ המוצר בכל הברים הגדולים בברזיל. לאחר שזוהה ביקוש למוצר זה גם בקרב הצרכנים, הוא החל להימכר גם באינטרנט.

 

המהלך הצליח לעורר באזז גדול בברזיל ומחוצה לה ויצר שיח רחב על נורמות ההתנהגות החברתיות הנהוגות בעידן המכשירים החכמים. מכירות המותג, שזכה לחשיפה גבוהה במיוחד, עלו משמעותית ביחס לשנה הקודמת.

 

מתוך הקמפיין של POLAR BEER מתוך הקמפיין של POLAR BEER

 

התוצאות

  • יותר מ־250 מיליון איש נחשפו למהלך
  • שווי חשיפת מדיה - מעל 5 מיליון דולר
  • מכירות המותג עלו ב־13% בהשוואה לשנה הקודמת

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x