$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: בנק ללא הפסקה

הלקוח: בנק DNB, נורבגיה; משרד הפרסום: Try/Apt

ניב חורש וזיו קורן 08:0525.11.14

DNB, הבנק הגדול בנורבגיה, השיק שירות טלפוני הפועל 24 שעות במשך שבעה ימים בשבוע. אלא שהמודעות לשירות הייחודי לא היתה גבוהה מספיק, ולכן הבנק החליט להפיץ את הבשורה בדרך מעניינת ובולטת, שתבהיר לצרכנים שלא משנה מתי הם צריכים עצה טובה, הבנק שלהם שם בשבילם.

 

צפו בסרטון

 

כדי להדגים את העובדה שהבנק זמין לאורך כל שעות היממה, החליטו ב־DNB לוותר על אסטרטגיית המדיה המקובלת של קמפיין לאורך זמן, ולקנות את כל זמן הפרסומות במשך יום אחד שלם. וכך, ביום שישי אחד, באמצע פברואר, עלו בערוץ הטלוויזיה המוביל של נורבגיה רק פרסומות של הבנק, באורך כולל של שעתיים וחצי!

 

הפרסומת הפרסומת

 

גם הקריאייטיב של הקמפיין היה יוצא דופן ונוצר על ידי אזרחי המדינה, שהתבקשו מראש להקליט עצות שלהם בכל תחומי החיים - זוגיות, ניקיון, בישול, גינון וסתם פנינים של חוכמת חיים. מבין אלפי הסרטים שנשלחו נבחרו מאות ששודרו באותו יום, כאשר כל עצה נחתמה במסר של DNB: "אם אתם צריכים עצות פיננסיות, אנחנו פה בשבילכם 24/7".

 

המהלך החדשני והבולט הוכיח שאפשר ליצור חדשנות גם במדיה המסורתית, והצליח לרגש ולהצחיק בעזרת תובנות אמיתיות של אנשים אמיתיים.

  

בשורה התחתונה

 

  • אלפי סרטונים של אנשים אמיתיים שודרו במשך 24 שעות
  • המודעות לשירות של הבנק עלתה מ־35% ל־72% לאחר המהלך
  • יותר מ־200 אלף שיתופים ברשתות החברתיות ביום הקמפיין

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בטל שלח
    לכל התגובות
    x