$
פרסום ושיווק

שופרסל פועלת לשילוב מוצרי אסם במבצעים בסניפים

הבוקר חשף "כלכליסט" כי שופרסל ואסם הגיעו להבנות בנושא התנאים המסחריים - והביאו בכך לסיום הסכסוך ביניהן

נורית קדוש 21:3915.09.14

שופרסל פועלת לשלב את מותגי אסם במבצעי הנחות בסניפים. הבוקר חשף "כלכליסט" כי שופרסל ואסם הגיעו להבנות בנושא התנאים המסחריים, אך מוצרי אסם לא יקחו חלק במהלכי השיווק של הרשת בחג.

 

כך לדוגמה, הופחת מחירו של קפה נמס טסטר צ'ויס ל-24.9 שקל, דגני הבוקר של נסטלה נמכרים במבצע שניים ב-26 שקלים, ושלושה סלטי צבר נמכרים ב-20 שקל ועוד.

 

איציק צאיג איציק צאיג אוראל כהן

 

בחלק מחנויותיה, ניתן לראות חשיפה לאסם באמצעות תצוגות ובמות מוצרים. הורדת מחירי מוצרי אסם בשופרסל בדומה למבצעי החברה לחג ברשתות המתחרות, מתקיימת ללא חשיפה שיווקית, שכן בעלון מבצעי החג הכולל למעלה מ-200 מוצרים, אין כל נוכחות של החברה.

 

היערכות הרשת למבצעי החג מתבצעת כחודש וחצי לפני וכוללת הכנת עלוני פרסום לצד הצטיידות במלאים של מוצרים מוזלים שצפוי שהביקוש להם יעלה. נוכח העובדה כי הצדדים לא הגיעו להבנות באוגוסט, החליטה שופרסל שלא לשלב את אסם במבצעי החג. משהגיעו הצדדים בימים האחרונים להבנות עקרוניות, החלה שופרסל להוזיל את מוצרי החברה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x