$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: ריבוע הקסם

הלקוח: מותג השוקולד מילקה, צרפת; משרד הפרסום: Buzzman Paris

ניב חורש וזיו קורן 08:3519.08.14

לאכול טבלת שוקולד שלמה זה ממש תענוג, אבל החלק הכי טעים בטבלה הוא הקובייה האחרונה. גם אם אנחנו מוכנים לחלוק את טבלת השוקולד שלנו עם אחרים, אף פעם לא נשמח אם יבקשו מאיתנו את הקובייה האחרונה.

 

על בסיס התובנה הזאת יצא מותג השוקולד מילקה במהלך שכותרתו Milka Last Square, שהחל בצרפת ב־2013 והתפשט מאז לארצות נוספות. ממיליוני טבלאות שוקולד של המותג הוצאה קובייה אחת - "הקובייה האחרונה". באתר האינטרנט של המותג יכלו הצרכנים לבקש שהקובייה האחרונה תישלח בדואר אליהם או למישהו אחר.

 

 

קמפיין "הקוביה החסרה" של מילקה קמפיין "הקוביה החסרה" של מילקה צילום מסך: Youtube

 

הרעיון מאחורי המהלך הוא להעביר את המסר המותגי "תעז להיות רגיש" בהזמנת צרכנים לשלוח את הקובייה האחרונה בטבלה שקנו למישהו שהם אוהבים באמת בצירוף ברכה אישית. הרעיון היה לא להסתפק בהעברת המסר לצרכנים, אלא ממש לאפשר להם לחוות אותו.

 

המהלך האינטראקטיבי החכם, שמחובר למהות המותג, העלה חיוך של אושר על פניהם של מיליוני אנשים; בדיוק כמו החיוך שעולה כאשר נהנים מקוביית השוקולד האחרונה.

 

בשורה התחתונה

 

  • 90 אלף צרכנים שלחו למישהו קוביית שוקולד בצירוף ברכה
  • 300 אלף גולשים ביקרו באתר בזמן הקמפיין
  • הקמפיין יצר באזז תקשורתי בשווי 1.1 מיליון יורו

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן GPшI

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x