$
פרסום ושיווק

שטראוס מרחיבה את מותג אחלה גם לקטגוריה של סלטי קטניות

הסדרה כוללת, בין היתר, סלט קינואה וסלט עדשים בשילוב ירקות. הקטגוריה החדשה מושקת בהשקעה שיווקית של 3 מיליון שקל

נורית קדוש 08:0813.08.14

חברת שטראוס מנסה לחזק את מותג אחלה ומשיקה קטגוריה חדשה של סלטים המבוססים על קטניות. הקטגוריה החדשה מושקת בהשקעה שיווקית של 3 מיליון שקל, שקדמה לה השקעה טכנולוגית נוספת. הסדרה כוללת, בין היתר, סלט קינואה וסלט עדשים בשילוב ירקות.

 

לדברי אלי איצקין, מנכ"ל שטראוס מזון טרי, "בשנתיים האחרונות יש עלייה משמעותית בשימוש בקינואה ועדשים ברחבי העולם. המגמה הזו נתמכת בצמיחה של קולינריה גלובלית, במעבר לצמחונות, ובחיפוש המתמיד אחר מזונות בריאים".

איצקין מוסיף כי על פי דו"ח של חברת המחקר מינטל, בארה"ב חלה עלייה של 31% במכירות הקטגוריה בין 2008 ל־2013. על התרחבות המגמה ניתן ללמוד מכך שבימים אלו משיקה גם סלטי צבר של אסם סלטי עדשים בתיבול שונה.

 

הסדרה החדשה הסדרה החדשה צילום" שלומי ארביב

 

בניסיון להרחיב את פלח השוק של החברה ולהוסיף לקוחות שאינם צורכים סלטים תעשייתיים, ממשיכה החברה בקו השיווקי שבו נהגה כשהשיקה את סלט הסלק שלה לפני כחצי שנה ואת סלטי החומוס שלה לפני שנה. שטראוס הציגה את סלטי הקטניות כמוצר גורמה איטלקי במעדניית בוטיק בתל אביב, והיום תעלה קמפיין שיחשוף כי אותם סלטים הם של מותג אחלה. "אנחנו מבקשים לשנות את התפיסה השלילית של חלק מהצרכנים על סלטים מוכנים, ומניסיון ההשקות הקודמות הדרך הזאת מוכיחה את עצמה", סיכם איצקין.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x