$
מדיה

קריאייטיבי זה אפקטיבי: קהל ליגה

הלקוח: מועדון הכדורגל C.S Hammam-Lif מתוניסיה | משרד פרסום: Memac Ogilvy, Tunisia

ניב חורש וזיו קורן 10:0120.05.14

במשחקי כדורגל לאוהדים באצטדיון יש השפעה ישירה על המוטיבציה של השחקנים במגרש, ולכן הם זכו לכינוי "השחקן ה־12". בשנת 2012 נזקקה הקבוצה התוניסאית C.S Hammam-Lif לאצטדיון מלא אוהדים נלהבים שידחפו אותה במשחק שקבע אם היא תישאר בליגה הבכירה.

ואולם, לאור המתח במדינה עקב אירועי האביב הערבי החליטה הממשלה שמשחקי הכדורגל יתנהלו ללא קהל במטרה למנוע התקהלויות שעלולות להתפתח למהומות.

 

מתוך הפרסומת של Memac Ogilvy מתוך הפרסומת של Memac Ogilvy

 

הקבוצה התוניסאית החליטה לא לוותר על העידוד: לטובת המשחק המכריע פותחה אפליקציה סלולרית שאפשרה לאוהדים להריע ב־LIVE ולדרבן את השחקנים במגרש גם בלי להיות נוכחים ביציע. כל אוהד שהוריד את האפליקציה חובר ל־40 רמקולים ענקיים שפוזרו באצטדיון. האוהדים, שצפו במשחק בטלוויזיה, הקישו על אייקוני העידוד באפליקציה - קריאות עידוד, מחיאות כפיים, תיפוף וכו' - והלחיצות הומרו לתמיכה רבת־עוצמה במגרש. ככל שיותר אוהדים לחצו על הסמלים, כך גברו קריאות העידוד ברמקולים. נוסף לחוויה יוצאת הדופן לשחקנים ולאוהדים, בסיום 90 הדקות ניצחה הקבוצה ונשארה בליגה.

 

בשורה התחתונה

 

* 93 אלף אוהדים עודדו את קבוצתם בעזרת האפליקציה

* המהלך זכה בשבעה אריות בפסטיבל קאן

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x