$
פרסום ושיווק

רשת דור אלון נכנסת לראשונה לקטגוריית התינוקות

לכלכליסט נודע כי רשת תחנות הדלק של קבוצת אלון תמכור בקבוקים, מוצצים ומגבונים של ד"ר בייבי ב־46 חנויות של אלונית

אורנה יפת 09:2630.03.14
קבוצת אלון רבוע כחול מייצרת סינרגיה בין דור אלון לחברת מוצרי התינוקות של הקבוצה ד"ר בייבי. ל"כלכליסט" נודע כי דור אלון נכנסת לראשונה לקטגוריית מוצרי התינוקות ותמכור ברשת חנויות הנוחות שלה, אלונית, מוצרי תינוקות של המותג הפרטי ד"ר בייבי. רשת חנויות אלונית ששטחי הסניפים שלה מתפרסים בממוצע על 80 מ"ר תציע על גבי סטנדים ייעודיים 20 מוצרים לתינוקות, ובהם מוצצים, בקבוקים, נשכנים, מגבונים לחים, משטחי החתלה וסינרים.

 

סניף אלונית. סינרגיה עם מותג השייך לקבוצה סניף אלונית. סינרגיה עם מותג השייך לקבוצה

 

לדברי עודד בלום, מנהל הפעילות הקמעונאית של דור אלון, מאחר שהפריטים שיימכרו שייכים למותג הפרטי של ד"ר בייבי, המחירים שלהם בחנויות הנוחות יהיו זהים לאלה שבהם נמכרים המוצרים ברשת התינוקות הנושאת את אותו שם.

 

"הידע המקצועי נמצא בתוך הקבוצה, ובעזרת ד"ר בייבי הצלחנו לעצב את הקטגוריה בחנויות הנוחות. רוב הקניות של דור אלון נעשות באמצעות קבוצת רבוע כחול, וד"ר בייבי היא חלק מהקבוצה. המטרה היא להעניק שירות נוסף ללקוחות שנמצאים בדרך או בטיולים בארץ, ושכחו מוצר לתינוק או שאינם רוצים להצטייד עם פתרונות מהבית",

מסר בלום.

 

בשלב ראשון תפרוס דור אלון את מוצרי התינוקות ב־46 אלוניות מתוך 169 סניפים של הרשת הממוקמים בעיקר באזורי נופש ותיירות ובמרכזי הערים.

 

שוק מוצרי התינוקות בישראל מגלגל, על פי הערכות, מחזור מכירות של 2 מיליארד שקל בשנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x