$
קמפיין עולמי

קריאייטיבי זה אפקטיבי: עוגייה עם גאווה

הלקוח: OREO, ארה"ב | משרד הפרסום: DraftFCB, New York

ניב חורש וזיו קורן 09:1318.03.14

יום הולדת 100 אומר בדרך כלל רק דבר אחד: שאתה זקן, מאוד זקן. אבל מה קורה כאשר מותג רוצה לחגוג 100 שנה, ועדיין להראות שהוא צעיר ועדכני? הוא יוצא במהלך יוצא דופן במדיה הכי צעירה ורלבנטית שיש.

ב־2013 חגג מותג העוגיות OREO יומולדת 100 ויצא במהלך דיגיטלי יצירתי במיוחד: במשך 100 יום העלו לפייסבוק מדי אחר הצהריים פוסט עם ויז'ואל ייחודי ומקורי בשילוב עוגיית OREO בעיצוב מיוחד המקושר לאירוע אקטואלי מאותו יום. צוות הקריאייטיב שעבד על הפרוייקט התכנס בכל בוקר כדי לבחור את הנושא שאליו יתייחסו באותו יום, לערוך סיעור מוחות בנוגע לרעיון היומי ולבסוף לצלם ולהכין אותו להעלאה לפייסבוק.

 

הקמפיין של משרד הפרסום DraftFCB הקמפיין של משרד הפרסום DraftFCB

 

 

ההתייחסות לנושאים אקטואליים הנוגעים לחיי היומיום של הצרכנים הצליחה ליצור בכל יום שיחה חדשה. מהפוסט הראשון, אשר "הוציא את OREO מהארון" בשבוע הגאווה, ועד למודעה האחרונה שנתלתה בטיים סקוור ונבחרה על ידי הצרכנים - הצליחו ב־OREO לעורר שיחה בכל תחום בו נגעו, ולייצר מיליוני שיתופים, חיקויים של גולשים וכתבות בכל מדיה אפשרית. בגלל אורך הקמפיין - 100 ימים - נוצרה ציפייה יומית של הגולשים לרעיון של OREO, והקמפיין רק הלך ותפס תאוצה.

 

המהלך יצר באזז עצום בארה"ב, ולראשונה זה חמש שנים הצליח לגרום לגידול משמעותי במכירות מותג העוגיות הגדול בארה"ב - 22% תוך 100 ימי הקמפיין. יתרה מכך, המהלך הצליח לגרום לעוגייה הפשוטה שלא השתנתה כבר 100 שנה להוכיח שהיא צעירה ורלבנטית יותר מתמיד.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בשורה התחתונה:

קפיצה של 22% במכירות המותג ב־100 ימי הקמפיין

באזז תקשורתי בשווי 231 מיליון דולר בתקופה זו

גידול של 280% בכמות השיתופים בפייסבוק

בטל שלח
    לכל התגובות
    x