$
פרסום ושיווק

נגב ובזק רכשו את ברייק הזהב בגמר של "האח הגדול" ו"דה וויס"

החברות שילמו 300–350 אלף שקל לברייק אחד. נגב גם רכשה את ברייק הזהב בתוכנית הגמר של "אייל גולן קורא לך", בערוץ 24

שלי פריצקר 09:1512.03.12

שתי תוכניות עתירות רייטינג המשודרות בימים אלו בערוץ 2, "האח הגדול" של הזכיינית קשת ו"דה וויס" של הזכיינית רשת, יגיעו בחודש הקרוב לשלבי הגמר. כעת מתברר כי בשתי התוכניות כבר נמכרה משבצת ברייק הזהב - אותה פרסומת המשודרת רגע לפני השיא של התוכנית: ההכרזה על הזוכה בגמר.

 

חברת

העיצוב לבית נגב רכשה את ברייק הזהב בגמר של "האח הגדול"; ואילו חברת התקשורת בזק רכשה את ברייק הזהב בתוכנית "דה וויס". בשני המקרים החברות שילמו 300–350 אלף שקל לברייק אחד. נגב גם רכשה את ברייק הזהב בתוכנית הגמר של "אייל גולן קורא לך" המשודרת בערוץ המוזיקה 24, ושילמה על כך 120 אלף שקל.

 

באחרונה עלתה נגב במסע פרסום נרחב שהכין עבורה משרד אדלר־חומסקי. במסגרת המסע רכשה נגב גם את ברייק הזהב בטקס מלכות היופי ששודר בשבוע שעבר בזכיינית רשת תמורת 200 אלף שקל.

 

גם חברת בזק היא לקוח של משרד אדלר־חומסקי, והיא גם נותנת החסות המרכזית בשתי תוכניות הדגל של זכייניות ערוץ 2 - "האח הגדול" ו"דה וויס".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x