$
פרסום ושיווק

סולי סקאל נכנס לתחום התכשיטים

קבוצת סקאל תפתח חמש חנויות של המותג מיסקי בקניונים בהשקעה של כ־5 מיליון שקל, ותשווק את התכשיטים בחנויות אמפוריום

אורנה יפת 10:1702.02.11

השבוע פתח סולי סקאל את החנות הראשונה של מותג התכשיטים מיסקי (Misaki) ממונטה קרלו. קבוצת סקאל קיבלה את הזיכיון לשיווק המותג בישראל. מי שתנהל את המותג בישראל היא שרי סקאל, רעייתו של סולי, שכיום אמונה על תחום משאבי האנוש בקבוצה.

 

סקאל מתכנן לפתוח בישראל חמש חנויות

קונספט של מיסקי בקניונים, בהשקעה של 750 אלף עד מיליון שקל בחנות (לא כולל מלאי), ולשווק את המותג בכל 40 חנויות אמפוריום שבבעלותו. המותג ישווק גם בחנות הדיוטי פרי של סקאל בנמל אשדוד, וכן בחנות בתל אביב המיועדת לדיפלומטים בלבד, שם יימכרו המוצרים במחירי דיוטי פרי. "היעד שלנו הוא להגיע למכירות של 24 מיליון שקל בשנה", אמר סקאל ל"כלכליסט".

 

"לפני חודש התחלנו למכור את התכשיטים בחנות אמפוריום באילת, ולפי מה שראינו שם, נמכור רק בחנויות אמפוריום ב־15 מיליון שקל בשנה".

 

סקאל מאמין בהצלחת המותג, שעונה על נישה של מוצרים אופנתיים במחיר סביר. "כשאני מסתכל על תחום התכשיטים אני רואה שהוא עבר שינוי: בעבר אשה רצתה זהב ויהלומים, וכיום התכשיטים האלה נדחקו לפינה. הטרנד היום זה אופנה, ומבחינתי אופנה זה להביא מוצרים שנראים מיליון דולר במחיר שהוא ואליו פור מאני. מיסקי זה מותג אטרקטיבי, לא יקר, ונגיש לכל אשה".

 

המותג מתאים לקניון רמת אביב, אך פתחת חנות ראשונה בהוד השרון.

סקאל: "להערכתנו החנות הראשונה היתה צריכה להיפתח ברמת אביב, אבל לקחנו בקניון שרונים שטח גדול ופתחנו 11 חנויות של סקאל, ואחת מהן היא מיסקי. חשוב לנו שהקניון הזה יצליח, כי קניון עם מותגים בינלאומיים ימשוך אליו אוכלוסייה גם מתל אביב. בקניון שרונים יהיה מועדון לקוחות של סקאל שיהיה ייעודי לקניון, ונעניק לחברים בו הנחות של 15%–20%".

 

לרגל השקת החנות בקניון שרונים בהוד השרון הגיע לארץ פיליפ ויל, הבעלים ונשיא מיסקי העולמית. "אנחנו מרחיבים פעילות בשווקים המקומיים ברחבי העולם", אמר ויל ל"כלכליסט", "אבל כדי להיכנס למדינה צריך שותף מתאים - ואנחנו מצאנו את סולי".

 

המותג מיסקי נוסד ב־1987 ונמכר בתחילה בחנויות דיוטי פרי ובמטוסים. לאחר שאסון התאומים הניע משבר בטיסות ומכירות המותג נפגעו, התרחבה החברה ב־2003 גם לחנויות בתוך ערים. כיום היא פועלת ב־70 שדות תעופה ומפעילה כ־800 נקודות מכירה. "קהל היעד שלנו הוא גברים, שהם הצרכנים העיקריים בדיוטי פרי, שמחפשים מתנות לנשים שלהם", מסביר ויל.

 

העובדה שהתחלתם דרך הדיוטי פרי גרמה לכם להימנע ממיצוב יוקרתי?

ויל: "אתה לא יכול לעשות עיצובים יוקרתיים מאוד לשדות תעופה, כי קשה למכור שם".

 

מחירי התכשיטים של מיסקי נעים סביב 150–200 יורו לתכשיט. ויל מסרב לנקוב במחזור המכירות של החברה, אך מגלה שהיא מוכרת 400 אלף יחידות תכשיטים בשנה. מכאן עולה שמחזור המכירות השנתי של מיסקי, במחירים לצרכן, נע סביב 300 מיליון שקל.

 

מיסקי אינו מותג התכשיטים היחיד שבו משקיע סקאל. בעוד כחודש וחצי הוא יכניס לישראל מותג נוסף ממונטה קרלו, Zeades. החנות הראשונה תיפתח בקניון G צמרת שבצפון תל אביב, ובסך הכל ימנה המותג חמש חנויות קונספט בישראל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x