$
פרסום ושיווק

יצרנית מותג המים "ווטר אנד" מרחיבה פעילותה באירופה

בי קריאייטיב עתידה להגדיל את המכירות באירופה לאחר שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם מפעל גרמני שייצר עבורה את המים בטעמים שישווקו באירופה

אורנה יפת 14:0125.07.10

חברת בי קריאייטיב, יצרנית מותג המים בטעמים ווטר אנד, מרחיבה פעילות בחו"ל באמצעות שיתוף פעולה עם מפעל גרמני. ל"כלכליסט" נודע, כי החברה התחברה עם מפעל בשם אקרמן שייצר עבורה את המים בטעמים שישווקו באירופה. עד כה פעלה החברה בחו"ל ושיווקה מהארץ למדינות צ'כיה, סלובקיה, הונגריה

ואוסטרליה את המים בטעמים. כעת, בעקבות שיתוף הפעולה עם המפעל הגרמני, ישווקו המוצרים ישירות מהמפעל בחו"ל למדינות באירופה, מה שיאפשר לחברה להגדיל את הפריסה במדינות נוספות.

 

המוצרים ישווקו באמצעות מערך זכיינים ברשתות הבינלאומיות מטרו, טסקו, קאופלנד, DM, תחנות הדלק SHELL ואחרים. "היקף הייצור השנתי הוא בסדר גודל של מיליון אירו והעסקה תגדיל את הרווחיות שלנו במאות אחוזים", אמר בן לוי, מנכ"ל ושותף בחברה.

 

בתוך כך משיקה בי קריאייטיב מוצר חדש: מים בטעם אניס אשכוליות - טעם שנהנה מהטרנד המתפתח של שתיית ערק בבארים. המוצר יושק בהשקעה שיווקית של מיליון שקל, ברשתות המאורגנות שופרסל ורבוע כחול, וכן ברשתות הפרטיות, בבקבוקי ליטר וחצי ובקבוקים אישיים. השקת המוצר תלווה בפרסום בשלטי חוצות, פרסום בתחנות אוטובוסים, ופעילות מתחת לקו.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x