$
מדיה

סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10: "אני מקווה שנהיה פה כדי להשיק את הישרדות 4"

כך לדברי ליאת פלדמן, במסיבת עיתונאים לרגל השקת העונה החדשה של "הישרדות". עבור הפרסום בתוכנית ישלמו המפרסמים פרמיה של 5%

מיטל זדה 14:4823.08.09

בתזמון רגיש במיוחד, השיק הבוקר ערוץ 10 את העונה השלישית של תוכנית הדגל שלו, "הישרדות - הפיליפינים", שתעלה בפרק בכורה בשבת. ליאת פלדמן, סמנכ"ל התוכן של הערוץ, מסרה ל"כלכליסט", כי בערוץ לא חוששים להשיק את העונה השלישית, בצל חוסר הוודאות לגבי עתידו של הערוץ. "יש פואטיות

מסויימת בכך שמותג הדגל של הערוץ הוא הישרדות, מכיון שזה מה שאנו חשים כרגע על בשרינו יותר מתמיד".

 

העונה השלישית שאמורה להיות משובצת פעמיים בשבוע, בימים רביעי ושבת, תתמודד מול לוח השידורים של רשת לחורף, שטרם פורסם.

 

ההחלטה הצפויה היום במועצת הרשות השנייה בדבר גורלו של הערוץ, העיבה על מסיבת העיתונאים שיזם הערוץ. "אני מקווה שנהיה פה להשיק את הישרדות 4. אני מאמינה שנמשיך לשדר טלוויזיה טובה. אנחנו רוצים להמשיך בפעילות המתוכננת ולהעלות את התוכניות שעצרנו", אמרה פלדמן.

 

פלדמן לא יכלה להתעלם מהרייטינג הנמוך של הערוץ בחודשים האחרונים, המתמקד בתוכניות תחקיר ודוקו, שנועדו לעמוד במחוייבות של הערוץ. "בקיץ הזה הערוץ שידר יותר תוכניות שאפשר לקרוא להן תוכניות רגולטוריות. ללא ספק זה בא לידי ביטוי ברייטינג, אבל אני מקווה שהגעגוע להישרדות והפרק הראשון שישודר, יביא רייטינג גבוה יותר".

 

בערוץ מסבירים כי פרק הבכורה של הישרדות מכר את מלאי זמן הפרסום והביקוש מצד המפרסמים. ל"כלכליסט" נודע כי עבור הפרסום בתוכנית ישלמו המפרסמים פרמיה של 5%, כך שנקודת רייטינג תעלה כ-2,320 שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x