$
פרסום ושיווק

רשות המים תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין פרסום חדש

הקמפיין מורכב משני סרטונים - באחד קריאה של סלבז לחסוך במים, ובשני הצעות כיצד לחסוך במקלחת, בשירותים ועוד. הקמפיין הראשון יעלה אחרי החג למשך חודש וחצי

גלית שפיר ומיטל זדה 14:5106.04.09

רשות המים נערכת לקיץ: תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין פרסומי חדש. ברשות מתכוונים להגדיל בשנת 2009 את היקף תקציב הפרסום, זאת כחלק מהצורך להגביר את מאמצי החיסכון.

 

היום (ב') הושק קמפיין הפרסום של רשות המים, אליו גוייסו סלבריטאים רבים שיקראו לציבור לחסוך במים.

 

במרכז

הקמפיין תעמוד הסיסמה "הכנרת כסמל למשבר המים המקומי", כאשר ברשות הוחלט על שינוי אסטרטגי במסר שיועבר לאזרחים, כך שבמרכזו יעמוד החיסכון.

 

הקמפיין מורכב משני סרטונים: האחד קריאה של המפורסמים לחסוך במים, ובסרטון השני הצעות כיצד לחסוך במקלחת, בשירותים ועוד. בסרטונים אלו משתתפים: בר רפאלי, משה איבגי, רננה רז, דני רופ, מנשה נוי ונינט טייב.

 

בשנים האחרונות רשות המים נמנעה מלעלות קמפיין טלוויזיה הקורא לחסוך במים. ואולם, גישה זו השתנתה ב-2008 אז החלט בפעילות פרסומית רחבה, תחת הכותרת "ישראל מתייבשת". עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, הרשות פרסמה בהיקף של 4 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים), סכום חסר תקדים מבחינתה.

 

לדברי מוטי שרף, יועץ אסטרטגי של הרשות, הקמפיין יעלה בשני גלים עיקריים. הראשון, שבו יושקעו כ-5 מיליון שקל יעלה מיד לאחר החג למשך חודש וחצי ולאחר מכן יעלה גל רחב נוסף בחודשים יולי אוגוסט, בו ירועננו המסרים של הרשות.

 

"בקמפיין של השנה האחרונה ראינו ירידה של למעלה מ-12% בצריכה הביתית (ירידה מהצפוי לאור גידול טבעי של האוכלוסיה), שבאה לידי ביטוי בחיסכון של למעלה מ-100 מיליון קו"ב מים", אמר מנהל רשות המים, אורי שני.

 

החברה להגנת הטבע מסרה בתגובה: "אנו מברכים את רשות המים על קידום פעילויותיה לחיסכון במים. החברה להגנת הטבע סבורה כי משבר המים הנוכחי מצריך צעדים משמעותיים לחיסכון, בעיקר במגזר הביתי, שם פוטנציאל החיסכון הוא הגדול ביותר".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x