$
פרסום ושיווק

סטימצקי במו"מ מתקדם להצבת נקודות מכירה בסניפי קסטרו

ל"כלכליסט" נודע כי רשת הספרים במגעים עם חברת האופנה להצבת סטנדים ממותגים סטימצקי בהם יימכרו ספרי אמנות וספרי יוקרה. זאת בנוסף להודעת הרשת היום כי חתמה עם המשביר לצרכן על שיתוף פעולה להצבת נקודות מכירה ב-30 סניפים

גלי ברגר 18:4910.08.08

רשת סטימצקי מנהלת מגעים מתקדמים על חברת האופנה קסטרו להצבת סטנדים ממותגים סטימצקי בהם יימכרו ספרי אמנות וספרי יוקרה, כך נודע ל"כלכליסט". זאת בנוסף להודעת הרשת היום כי חתמה עם המשביר לצרכן על שיתוף פעולה במסגרתו יוצבו נקודות מכירה ממותגות ב-30 סניפים של המשביר. בנוסף,

יוצבו בחנויות ספרים ייעודיים וייחודיים במחלקות עצמן: קוסמטיקה, כלי בית, אופנה ותכשיטים, בהתאם לאופי המחלקה.

 

מדיניות המבצעים והמחירים תהיה זהה לזו של הרשת וסטימצקי תשלם למשביר אחוזים מהמחזור, אך לא תשלם שכר דירה קבוע. אסף בן דב, מנכ"ל משותף רשת המשביר לצרכן, אמר כי: "החיבור בין רשת סטימצקי לבין רשת המשביר לצרכן, רשת המתנות של ישראל, הינו חיבור טבעי שיאפשר ללקוח לרכז את קניית המתנות שלו במקום אחד ובנוסף להרחיב את מגוון האפשרויות".

 

שיתוף פעולה נוסף שחתמה סטימצקי הוא עם רשת חנויות הנוחות מנטה של דלק. בחנויות יוצבו ספרים זולים של סטימצקי והנקודות לא ימותגו תחת הרשת, אך יהוו מקור הכנסה נוסף עבור סטימצקי. בעבר ניהלה הרשת מגעים עם רשת yellow רשת חנויות הנוחות של פז, אך זו בחרה למכור ספרים באמצעות ליאור שלף - מפיץ ספרים עצמאי.

עבור סטימצקי, שמפעילה היום 170 חניות כולל רשת המוזיקה צליל מדובר באפשרות להרחיב את נקודות המכירה שלה, שכן היא לא תוכל להרחיב את רשת החנויות עוד הרבה.

 

מקסטרו סירבו להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x