$
פרסום ושיווק

"יש" - השם החדש שבחרה הנהלת שופרסל לרשת זול פה

שופרסל בחרה את השם "יש" למותג חדש שיכנס את רשת זול פה וכנראה גם את אלף

גלי ברגר 08:2721.05.08

"יש" - זה השם החדש שבחרה הנהלת שופרסל לרשת זול פה, כך נודע ל"כלכליסט". ככל הנראה, תחת המותג החדש יש תכונס גם רשת אלף החרדית.

 

שופרסל רכשה את זול פה לפני כשלוש שנים, עם רכישת רשת קלאבמרקט שקרסה. 32 סניפי זול פה ממוצבים כסניפי Heavy Discount ופונים למשפחות ברוכות

ילדים ולאוכלוסייה הדתית, שכן הם בעלי הכשרים מיוחדים וחלקם ממוקמים בריכוזי אוכלוסייה דתית וחרדית.

 

בנוסף לכך מחזיקה שופרסל ב־50% מרשת אלף החרדית אשר מונה תשעה סניפים. לחברה יש אפשרות לרכוש את מלוא השליטה ברשת, והיא כבר הצהירה כי בכוונתה לממש אפשרות זו בעוד כחודש.

 

כאמור, ככל הנראה עם רכישת מלוא הבעלות יאוחדו זול פה ואלף תחת מותג אחד חדש – יש. בשתי הרשתות לא מוכרת שופרסל את המותג הפרטי שלה, ובאחרונה היא אף הפסיקה לייצר את המותג הפרטי של זול פה.

 

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, הצהיר לא פעם כי שופרסל מתכוונת להרחיב את אחיזתה בשוק החרדי, המגלגל כ־4 מיליארד שקל בשנה לפי הערכות.

 

משופרסל נמסר בתגובה: "הרשת אינה נוהגת להתייחס לתוכניות אסטרטגיות של החברה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x