$
רכב

פרסום ראשון: מנכ"ל נ.ת.ע ישי דותן התפטר מתפקידו

זאת לאחר 7.5 שנים בתפקיד. במכתב ההתפטרות ציין כי "מנהל חדש יוכל לבחור את הדרך בה ירצה לקדם את החברה ולממש את משימותיה"

ליאור גוטמן 19:0924.06.10

לאחר 7.5 שנים בתפקיד הודיע היום (ה') מנכ"ל נ.ת.ע ישי דותן על התפטרותו, כך נודע ל"כלכליסט".

 

במכתב ההתפטרות כתב דותן כי "אני מאמין שהצלחתי להביא את החברה להישגים רבים. אך הדבר היה כרוך במאמץ אישי כבד וממושך לאורך השנים. בימים אלה יוצאת החברה לדרך חדשה של מימוש הקו האדום ולא יתאפשר לי ללוות את הפרויקט עד סופו".

 

"אני מאמין שראוי שהדרך החדשה של הרכבת הקלה תהיה בידי מנהל חדש אשר יוכל לקחת על עצמו את המשימה ולהביאה עד נקודת הסיום. מנהל חדש יוכל לבחור את הדרך בה ירצה לקדם את החברה ולממש את משימותיה" הוא הוסיף.

 

ל"כלכליסט" אמר דותן כי "לאחר 7.5 שנים בתפקיד מיציתי את התפקידו הודעתי לחברי הדירקטוריון על רצוני להעזוב והיא התקבלה". לדעתו, כבר בתחילת השבוע הבא תפעל החברה למציאת מחליף ובשלב זה עדיין לא לא ידוע מתי הוא ייסיים בפועל את תפקידו.

 

נציין שהיום השלימה זכיינית הרכבת הקלה MTS את כל דרישות המדינה להשלמת המימון ולחלוקת הסיכונים בפרוייקט במקרה של הפסקת עבודה.

 

מיכאל רצון, יו"ר נתע הביע צער על החלטתו של ישי והודה לו על תקופת כהונתו. רצון אמר כי מימוש חזון הרכבת הקלה לא יכול היה להתבצע בלי ישי דותן ."ישי הוא מנהל מסור ובעל ידע רב ואני בטוח כי אנו עוד נזדקק לניסיונו ולידע הרב שצבר גם בעתיד" אמר רצון.

 

נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים) היא חברה ממשלתית אשר הוקמה בשנת 97' על מנת לפתור את בעיות התחבורה במטרופולין תל אביב. נ.ת.ע. מופקדת על תכנון ויישום מערכת רכבות עירוניות להסעת המונים בגוש דן. במסגרת פעילותה מובילה החברה את שלבי התכנון של מערכת הרכבות ומנהלת את תהליכי המכרז להקמת רשת הרכבות והפעלתן.

 

ישי דותן הוא תת אלוף במילואים והיה לשעבר קצין הנדסה ראשי. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x