$
תקשורת

שוק ניודי הסלולר מתאושש: We4g מובילה עם גיוס כ-10,000 מנויים בחודש מאי

החברה בבעלות חזי בצלאל בראש הטבלה, פרטנר איבדה כ-5,000 לקוחות נטו; למרות מבצעים אגרסיביים של סלקום ו-HOT מובייל - הן מסיימות באובדן של 1,500 ו-1,000 לקוחות נטו בהתאמה

אביאור אבו 11:2301.06.20

שוק הניודים חוזר לשגרה: במהלך חודש מאי התניידו כ-175 אלף מנויים, לאחר שבחודש אפריל נעו בין החברות כ-95 אלף מנויים בלבד – לאור משבר הקורונה שהוביל לסגירת מרכזי הסחר והקניונים, במקביל לאיסור של משרד התקשורת על שיווק אקטיבי.

 

 

we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, מובילה את הטבלה וסיימה את החודש עם גיוס חיובי של כ-10,070 לקוחות נטו – גיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים. לאחריה פלאפון, שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-1,240 לקוחות נטו; רמי לוי עם גיוס חיובי של כ-470 לקוחות נטו. 

 

חזי בצלאל , בעל השליטה ב-we4g חזי בצלאל , בעל השליטה ב-we4g צילום: דנה קופל

 

לאחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: 019 מובייל עם אובדן של כ-450 לקוחות נטו. HOT מובייל עם אובדן של HOT של כ-1,070 לקוחות נטו, למרות שהשיקה חבילות במחירים אגרסיביים וקבועים ל"כל החיים". החברה גם מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר מבין החברות הגדולות, עם עזיבה של כ-40,200 לקוחות; סלקום עם אובדן של כ-1,520 לקוחות נטו, למרות מבצע אגרסיבי ב-19.90 שקל לחודש שהוצע "מתחת לקו" - על ידי משווקים חיצוניים; וגולן טלקום עם אובדן של כ-4,140 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת פרטנר, שעוברת לאובדן של כ-4,950 לקוחות נטו.

 

בסיכום חמשת החודשים הראשונים של 2020, we4G מובילה עם גיוס חיובי של כ-30,800 לקוחות נטו ו-HOT מובייל בתחתית עם אובדן של כ-14,750 לקוחות נטו.

 

טבלת ניודים לחודש מאי טבלת ניודים לחודש מאי

 

 

 

 

 

x