ציוץ ל-24 שעות: טוויטר מעוניינת לשלב את הסטורי לשירותיה
תכונת הציוצים הזמניים תיקרא fleets, המיועדת להגדיל את נפח השיח ברשת החברתית ולספק למשתמשים שחוששים לפרסם תכנים מסוימים אפשרות לעשות זאת
טוויטר בוחנת בימים אלו שילוב
של ציוצים זמניים שנמחקים מאליהם אחרי 24 שעות. על פי הציוץ של מנהל המוצר קוויון בייקאפור, הציוצים מיועדים להגדיל את נפח השיח ברשת החברתית ולספק למשתמשים שחוששים לפרסם תכנים מסוימים אפשרות לעשות זאת.
תכונת הציוצים הזמניים מכונה fleets והיא נבדקת בברזיל. ניתן לגשת אליה על ידי הקלקה על תמונת הפרופיל של המשתמש והתגובות מתבצעות באמצעות הודעות פרטיות בלבד. עוד הסביר בייקאפור שהסיבה שאנשים משתמשים בטוויטר
היא בעיקר כדי לשתף את מחשבותיהם בפתיחות. "אבל שיתוף מחשבות פרטיות בפומבי יכול להיות מפחיד", טען.
קראו עוד בכלכליסט:
- מסיבה בלי משתתפים: המחיר החברתי של השימוש ברשתות החברתיות
- מחקר: ל-25% מהציוצים בנושא משבר האקלים אחראים בוטים
- פייק ניוז הורס את הדמוקרטיה, אבל פייסבוק, טוויטר וגוגל לא מתרגשות
הסטורי מגיע לטוויטר צילום: AP
אבל הסיבה העיקרית לכך שטוויטר מנסה את התכונה הזו היא כנראה בשביל להגדיל את אחוז המשתמשים הפעילים. בנוסף החברה מעוניינת להגדיל את היקף הצייצנים שלה, ואת זה היא תוכל לבצע רק ביחד עם ממשק ידידותי יותר. בהתחשב שכיום לרוב שירותי המדיה החברתית יש תכונה דומה, בין אם בסנאפצ'ט (שהמציאה את הפורמט), מסנג'ר, ווטסאפ, פייסבוק או אינסטגרם, טוויטר היתה חייבת לנסות גם היא לרכב על עגלת הפרסומים הזמניים.
תכונה זו מצטרפת לפיצ'ר הסתרת התשובות לציוצים. נראה שבטוויטר מנסים ככל שניתן לנקות את חוויית השימוש בה. אין זה נדיר שהשיח בטוויטר הולך רחוק יותר מבחינת עוצמת ההתבטאויות, מה שיכול לעורר אנטגוניזם אצל משתמשים מהשורה. ואולם אין אפשרות לדעת מראש כיצד תכונה זו תתקבל אצל המשתמשים, ככל שזו תהיה פופולרית היא גם תוכל לספק לטוויטר מרחב פרסומי נוסף.