$
הייטק והון סיכון

Feedvisor גייסה 20 מיליון דולר מהמשקיעה של סנאפצ'ט ו-Airbnb

את סבב הגיוס השני הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית General Catalyst. החברה פיתחה אלגוריתם שמתמחר מוצרים ומנהל מלאי בצורה דינמית

מאיר אורבך 16:5931.01.17

חברת הסטארט-אפ הישראלית פידוייזור (Feedvisor), גייסה 20 מיליון דולר בסבב גיוס שני, אותו הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית General Catalyst (הקרן השקיעה בסנאפצ'ט, Airbnb ולמונייד הישראלית בשנה שעברה). הסיבוב הנוכחי משלים סך גיוס של 33 מליון דולר, והשתתפו בו גם המשקיעים הקודמים, Square Peg Capital (האוסטרלית), Jal Ventures, Oryzn Capital ו-Titanium Investments,

 

לארי בון, דירקטור מנהל בקרן General Catalyst, משקיע מוביל וחבר הנהלה ב-HubSpot, Demandware ו-ו BigCommerce, יצטרף להנהלת החברה. הסכום שגויס, ישמש להרחבת סל המוצרים של פידוייזור ולהרחבת הפעילות בארה"ב.

 

הנהלת Feedvisor במשרדים החדשים הנהלת Feedvisor במשרדים החדשים צילום: מיה כרמי דרור

 

החברה פיתחה אלגוריתם מתקדם שמסוגל לתמחר מוצרים בזמן אמת ובצורה דינמית - ולהגדיל משמעותית את הכנסות ורווחי קמעונאים ברשת. ויקטור רוזנמן, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Feedvisor, אמר: "הקמעונאים העוסקים במסחר מקוון, מתמודדים עם האתגר הייחודי של קבלת החלטות עסקיות קריטיות בזמן אמת, בסביבה תחרותית ודינמית. Feedvisor מעניקה פתרון לצרכים המורכבים של המוכרים בענף המסחר האינטרנטי, על ידי יישום מערכת למידה ממוכנת מבוססת אלגוריתמים המבצעת תהליכי תמחור, תכנון ביקושים וניהול מוצרים ומלאי".

 

רוזנמן הוסיף כי: "סבב גיוס זה בא בעקבות גידול עקבי של חברת Feedvisor. בכל אחת משלוש השנים האחרונות גדלה החברה ב-100%, הן במחזורי החברה והן במצבת כוח האדם אשר עומדת היום על 100 עובדים ומנהלת שירותים עבור כ-1,000 לקוחות, המציגים מחזורים של כ-2 מיליארד דולר. החברה מתכננת להכפיל את מצבת כוח האדם במהלך השנה הקרובה במשרדי החברה, בתל אביב, ניו יורק וסיאטל.

 

לדברי לארי בון, דירקטור מנהל בקרן General Catalyst, "יש היום שינוי עצום בדרך בה צורכים מוצרים וזה משפיע ומשבש את כל מערך הייצור, המכירה וההפצה. Feedvisor מזינה ומעצימה דור חדש של קמעונאים שיוכלו להרוויח מהמצב הקיים בשוק. אלו שינצלו את היתרון הטכנולוגי שמציעה החברה יוכלו להרוויח באופן משמעותי ולהפוך לשחקנים המשמעותיים בזירת המסחר האינטרנטית". 

 

Fee dvisor נוסדה ב-2011 על ידי היזם והמנכ"ל ויקטור רוזנמן, יוצא Sun Microsystems בהמשך הדרך חבר ויקטור לאייל לנקסנר ( שמשמש כיום CTO בחברה), אלגוריתמאי שהתמחה בחקר הונאות פיננסיות. החברה מפתחת מערכת תוכנה שמאפשרת תמחור מדוייק שמרקט פלייסס. השירות של Feedvisor מבוסס ענן, במודל של תוכנה(SaaS) , מציע תמחור אלגוריטמי ופתרונות של BI המאפשרים צפיית טרנדים לקמעונאים מקוונים ובעקבות זאת, ביצוע של עד מיליוני החלטות תמחור ביום.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x