$
חדשות טכנולוגיה

מחפשים עבודה חדשה ולא רוצים לספר למעסיק? לינקדאין לשירותכם

הרשת החברתית משיקה פיצ'ר חדש בשם ספוטלייט שיאפשר למשתמשים לידע מעסיקים פוטנציאליים שהם מחפשים עבודה מבלי שהחברה בה הם עובדים תדע על כך

נמרוד צוק 15:5206.10.16
פיצ'ר חדש בלינקדאין מרחיב את יכולות חיפוש העבודה ברשת החברתית העסקית שבבעלות מיקרוסופט, ומאפשר למשתמשים לידע מעסיקים פוטנציאליים שהם מתעניינים בהצעות בעודם עובדים בחברה אחרת ומבלי שהמעסיק שלהם ידע על כך.

 

לא מדובר בשלב זה על פניה אקטיבית למשרות ספציפיות, אלא על מתג שהמשתמש יכול להעביר למצב פעיל כדי לסמן למעסיקים שהוא פתוח להצעות באופן כללי. לאחר הפעלת האופציה יש למלא מספר פרטים, כגון סוג התפקידים שאתה מחפש, היקף העבודה ומועד תחילת עבודה אפשרי. הפעלת הפיצ'ר תאפשר למעסיקים שמחפשים עובדים המתאימים לפרופיל לאתר את המשתמש ברשימת התוצאות ולפנות אליו, כאשר המערכת תדע למחוק אותו מתוצאות החיפוש שיבצעו אנשים בחברה בה הוא עובד או בחברות הקשורות עמה.

 

ספוטלייט. רוב המשתמשים מחפשים עבודה בעודם מועסקים ספוטלייט. רוב המשתמשים מחפשים עבודה בעודם מועסקים

 

מנהלי כוח אדם ומגייסים המשתמשים באפליקציית חיפוש העובדים של לינקדאין יראו את המשתמשים המתאימים תחת לשונית חדשה בשם "ספוטלייט". לטענת לינקדאין, תוצאות ניסוי הבטא שערכה בקרב מיליון ממשתמשיה בארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה, מעידות כי הם עונים לפניות בתדירות כפולה מזו של משתמשים אחרים, דבר שאמור לקצר את תהליך חיפוש העבודה לשני הצדדים.

 

מחקר שהחברה ערכה בשנה שעברה העלה כי 77% מהעובדים המקצועיים פתוחים להצעות חדשות בעודם מועסקים, אבל עד כה רבים מהם פספסו הזדמנויות רבות בשל החשש כי מנהליהם ייתקלו בסימנים לגישושים אחר עבודה חדשה ברשתות החברתיות והדבר יפגע בהם במקום העבודה הנוכחי.

 

בנוסף, החברה מאפשרת לחברות ליצור לעצמן עמודי "הזדמנויות קריירה" עשירים יותר במידע ואפקטיביים יותר שאמורים להציג בצורה טובה יותר את התרבות הארגונית, בין היתר באמצעות ריכוז תכנים של עובדי החברה הנוכחיים, לצד עמוד משרות חדש שמציג מידע מותאם אישית על משרות פתוחות רלבנטיות לכל משתמש. העמוד החדש ניתן כשירות בתשלום במחיר שמתחיל ב-10 אלפים דולר בשנה, ובין החברות שכבר משתמשות בו אפשר למצוא שמות כמו אפל, אובר ו-IBM.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x