המהפך של אייפון 7: לראשונה הצרכנים מעדיפים גרסת פלוס מוגדלת על אייפון רגיל
ההשקה של האייפון החדש של אפל אולי לא הביאה לבשורות גדולות בתחום החומרה, אבל מלווה במהפך בהעדפות הצרכנים. ב-48 השעות הראשונה מפתיחת האפשרות להזמין את האייפון דרך אתר המכירות של אפל רכשו 55% מהלקוחות בארה"ב את האייפון 7 פלוס ורק 45% העדיפו את האייפון 7
- מבחן אומץ: הוויתור על אוזניות חוטיות יעלה למשתמשים ביוקר
- אפל: אזלו כל מכשירי האייפון 7 בצבע החדש
- מנכ"ל T-Mobile: קצב הזמנות האייפון 7 שובר שיאים
מבין הלקוחות האמריקאיים שהזמינו מכשירי אייפון 7 דרך אתר המכירות של אפל ב-48 השעות הראשונות מפתיחת ההזמנה המקוונת (בסוף השבוע שעבר), 55% רכשו את האייפון 7 פלוס ורק 45% העדיפו את האייפון 7. בחלון הזמן המקביל לאחר השקת האייפון 6S העדיפו 59% מהקונים את הדגם הרגיל, בעל מסך ה-4.7 אינץ', ובמקרה של האייפון 6 עמד שיעורם על 65%.
עוד מראים נתוני החברה כי מרבית קוני האייפון 7 הראשונים הם לקוחות הנאמנים למותג שמחליפים מכשיר אייפון ישן או מוסיפים לו מכשיר נוסף. 56% מהם קנו מכשיר אייפון מדגם קודם בשנתיים האחרונות, כאשר 34% מתוכם לא קנו כל מכשיר טלפון מאז 2014. רק 22% מהקונים עברו לאייפון ממכשיר של סמסונג, ואחוז נוסף קנו בשנתיים האחרונות מכשיר של LG או מוטורולה.
הצבע הפופולרי בקרב הרוכשים היה אחד משני גווני השחור, כאשר 46% העדיפו את השחור הרגיל ו-23% את הג'ט בלאק החדש. צבע הזהב הורוד שזכה לפופולריות גבוהה בשנה שעברה איבד מכוחו וירד מ-31% מההזמנות ל-15%, כאשר הזהב והכסף ירדו לרמת הפופולריות הנמוכה ביותר מאז השקת האייפון - 9% ו-8% בהתאמה.
האייפון 7 זמין להזמנה מוקדמת בארה"ב ושורה של מדינות נוספות מאז יום שישי שעבר, ה-9 בספטמבר. המכירה בחנויות בשווקים העיקריים תחל היום.