$
אופנה

אופנה: כלה בהזמנה

אתר חדש שהקימה המעצבת ליהי צווילינגר עם מורג מנטל, מציע נעלי כלה וערב מיובאות, בין השאר, מארה"ב, ברזיל ואיטליה. האידיאולוגיה מאחורי המיזם: מחירים שווים לכל נפש, והכל חוץ מנעליים לבנות ומנצנצות

לרה רוטר 10:0710.12.12

המעצבת ליהי צווילינגר, דמות מוכרת בעולם האופנה ובתה של המעצבת מירה צווילינגר, היא השם שמאחורי אתר האינטרנט החדש Shoez Web Store, המוקדש כולו לנעלי כלה וערב. "אמא ואני עובדות יחד בשנה האחרונה, ומתמקדות בעיקר בעיצוב שמלות כלה.

 

בשיחות עם הכלות, שלהן אנו מעצבות את השמלות, הבנתי שיש בעיה קשה בארץ בתחום ההנעלה לכלות", מספרת צווילינגר. "רוב ההיצע בחנויות מסתכם בנעליים לבנות, שלרוב גם מכילות אלמנטים מנצנצים. כשכלות שאלו אותי היכן לקנות נעליים, גיליתי שאין לי תשובה טובה. כך בעצם נולד הרעיון לאתר".

 

מימין: מורג מנטל וליהי צווילינגר עם נעליים מהאתר. "רצינו לחסוך סיבובים מיותרים בחנויות" מימין: מורג מנטל וליהי צווילינגר עם נעליים מהאתר. "רצינו לחסוך סיבובים מיותרים בחנויות" צילום: אוראל כהן

 

את האתר, שעלה לאוויר לפני כשבועיים, פתחה צווילינגר עם חברתה מילדות, מורג מנטל, בעלת תואר שני במינהל עסקים וניסיון בשיווק ופרסום באינטרנט. אפשר למצוא בו נעליים בגוונים המתאימים לחתונה, כמו לבן, כסף, זהב וניוד, וגם כאלו שבהחלט יכולות לשמש אחרי החתונה כנעלי ערב. לצדן קיימת באתר קטגוריה נפרדת לנעלי ערב, עם מגוון דגמים בכל הצבעים. "רצינו שהכלות שרוכשות נעליים לחתונה יוכלו להשתמש בהן גם אחריה", אומרת מנטל.

 

שבעה חודשים עבדו השתיים על הקמת האתר. "נסענו לתערוכת הנעליים הגדולה Micam במילאנו, שמחולקת לפי סקטורים. בסקטור של נעלי כלה לא מצאנו את מה שחיפשנו - נעליים שלא ייראו מהודרות ופומפוזיות. נעלי כלה עדיין נתפסות, גם בעולם, כנעליים לבנות מתוכשטות. לכן הסתובבנו בתערוכה וחיפשנו נעליים שייראו אחרת, שההשראה להן תהיה מעולם נעלי הערב, ולא מעולם הכלות".

 

בתערוכה יצרו השתיים קשרים עם ספקים שונים מאיטליהו, צרפת, בריטניה, ארצות הברית וברזיל. המותגים שבחרו לא היו בהכרח ידועים, אלא כאלה שמציעים נעלים נוחות באיכות טובה ובמחיר נגיש (מותגים מוכרים יותר באתר הם איוונקה טראמפ, המותג האמריקאי נינה שוז, המותג הבריטי Bourne ועוד). בפיתוח האתר, קניית הסחורה, עבודה על התאמתו לסלולר ולטאבלטים והקמת גרסה באנגלית המיועדת לחו"ל, השקיעו השתיים עד כה כחצי מיליון שקל מכיסן הפרטי. "אנחנו מאוד מאמינות ברעיון, לכן היה לנו חשוב לא להכניס משקיעים נוספים, למרות שקיבלנו כמה הצעות מעניינות", הן מחייכות.

 

שיווק באינסטגרם

 

באתר מוצעות נעלי עקב, נעלי פלטפורמה ונעליים שטוחות, העשויות עור, תחרה ובד. לצד תמונה המציגה את הנעל מכל צדדיה, יש פירוט מידות לדגם (באתר מוצעות נעליים במידות 36 עד 41), גובה העקבים ושם המותג.

 

מנטל, שאחראית לשיווק, החליטה להיעזר בעיקר במדיה החברתית להפצת הבשורה. "לפני שהאתר עלה לאוויר צילמתי באינסטגרם את הנעליים, והעלתי תמונות לדף הפייסבוק שפתחנו לעסק. זה יצר התעניינות, וההזמנות החלו להגיע. זו היתה יריית פתיחה של באזז מאוד מבטיח. מאז שהאתר פעיל קיבלנו כבר עשרות הזמנות".

 

טווח המחירים באתר 280–1,300 שקל. "המחירים מתחילים ב־280 שקל, כי אחת המטרות המרכזיות שלנו היתה נגישות לקהל רחב מבחינת סגנונות ומחירים", מסבירה מנטל. "בנוסף, רצינו לחסוך ללקוחות חיפושים וסיבובים מיותרים ברחובות. האתר מציע משלוח בחינם לכל רוכשת, ואם יש בעיה, אפשר להחזיר את הפריט על חשבוננו ולהזדכות על סכום הרכישה, כך שמבחינת הלקוחה אין סיכון. למי שמתקשה לבחור נעליים מתאימות יש באתר גם שירות התאמה אישית - הנשים שולחות לנו תמונה שלהן בשמלת הכלה ואנחנו מתאימות להן נעליים" (shoez.co.il).

בטל שלח
    לכל התגובות
    x