ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

מייסדת Brayola: "למה נשים שונאות לקנות חזייה? תדמיינו שהייתם צריכים לקנות קונדום ולמדוד אותו בחנות"

אורית חשאי, מייסדת חנות ההלבשה התחתונה המקוונת, סיפרה בוועידת e-Commerce של כלכליסט: "אנחנו אוהבות שופינג אבל שונאות קניית חזיות. האתר שלנו מאפשר לנשים לבצע ברשת את הקנייה ביעילות ובפרטיות". לדבריה, עד סוף השנה תורחב הפעילות אל מחוץ לארה"ב

ויקי אוסלנדר 10:1405.06.17

"שנאתי קניית חזיות ולא הייתי היחידה. אנחנו אוהבות שופינג אבל שונאות קניית חזיות", כך אמרה אורית חשאי, מייסדת Brayola, חנות ההלבשה התחתונה המקוונת בוועידת e-Commerce של כלכליסט והוסיפה, "רצינו לעזור לנשים מכל הגדלים לקנות חזיות בקלות".  

 

וכך אמרה חשאי: "נשים יודעות שלמצוא חזייה מתאימה זה לא קל כמו למצוא נעליים. אני רוצה שגם גברים יבינו את הסבל שכרוך בכך. אז דמיינו לעצמכם שאתם צריכים לקנות קונדום בעולם של מיליוני גדלים, צורות, עיצובים, צבעים, מותגים. וכדי לקנות את האחד שיתאים לכם אתם צריכים ללכת לחנות, לחדר הלבשה, ואז למדוד את כולם עליכם משום שזה לא רק בנוגע לגודל, נכון? זה בנוגע לאיך זה מרגיש על הגוף, ואיך זה נראה. ואז מגיע המוכר – הוא רוצה לעזור לכם. אבל קודם כל הוא צריך למדוד אתכם. האמת, כמה מהר תחליפו את החנות הזו בחנות מקוונת באינטרנט שעוזרת לכם לבחור את המידה המושלמת בצורה יעילה ופרטית. וזו בדיוק המטרה שלנו בבריולה – לסייע לנשים מכל לקנות חזייה באינטרנט ביעילות ובמהירות".

 


 

Brayola שהוקמה לפני כחמש שנים פועלת היום רק בארה"ב אך לדבריה עד סוף השנה תורחב הפעילות גם אל מחוץ לארה"ב. "בשנתיים הראשונות התמקדנו רק בצמיחה, רצינו לצבור מסד נתונים גדול כדי שנוכל לשפר את השירות", הוסיפה. חשאי מתייחסת לכך כי מפתח ההצלחה של החברה הוא בכך שהיא משתמשת במשתמשות עצמן כדי להצליח לפצח עבור לקוחות אחרות אילו חזיות יתאימו להן לא רק לפי המידה הנרשמת, אלא אף לפי מאפיינים פיזיולוגים שונים של הנשים עצמן. ככה מצליחה בריולה להתגבר על הבעיה העיקרית ברכישת הלבשה בחנויות מקוונות - ההבדלים בין המידות במותגים שונים. חשאי מציינת כי שיפור חוויית הקניה לא רק חוסכת זמן, אלא גם "מפנה זמן גדול יותר לקנות נעליים".

אורית חשאי מייסדת Brayola אורית חשאי מייסדת Brayola צילום: צביקה טישלר

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x