• תפריט
קצרים

השחקנית רוזי הנטינגטון וייטלי מככבת בפרסומת של הבושם ברברי

היקף ההשקעה במהלך כ-2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ויגובה בשלטי חוצות

כתב כלכליסט 12:4115.12.11

השחקנית רוזי הנטינגטון וייטלי מככבת בקמפיין הטלוויזיה של המותג הבינלאומי BURBERRY לרגל השקת בושם חדש. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 ויגובה בקמפיין מודעות ושלטי חוצות. היקף ההשקעה במהלך כ- 2 מיליון שקל.

 

בקמפיין מופיעה הנטיגטון וייטלי, כשלגופה רק מעיל טראנץ' איקוני

של ברברי.

  

דנה קלייד, מנהלת המותג בחברת ש. שסטוביץ' מסרה: הקמפיין החדש נועד ללוות את מסע ההשקה האסטרטגי של אחד מבשמי הדגל של מותג BURBERRY המשלבים בבושם אחד 155 שנות יצירה ועשייה של המותג לצד חדשנות. הקמפיין מלווה בדמותה של רוזי הנטינגטון וייטלי, הנחשבת כיום לאחת מהדוגמניות המובילות בעולם ואף שיחקה בתפקיד ראשי בשובר הקופות הרובוטריקים".

 

 

 

 

 

 

 

במקביל להשקה העולמית של הבושם החדש BURBERRY BODY, אשר מלווה בקמפיינים פרסומיים רבים, נחשפו למעלה מ- 6.5 מיליון החברים של המותג BURBERRY לבושם החדש בפייסבוק, וזאת כחלק ממדיניות החברה המאמינה בניו מדיה וברשתות החברתיות ובכוחם המתעצם.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x