חברה וסביבה

רשת CBS שילמה 9-7 מיליון דולר על שידור הראיון עם הארי ומייגן

את התשלום מקבלת חברת ההפקות של אופרה ווינפרי, שראיינה את השניים. דובר הזוג אמר שהם לא מקבלים תשלום על הראיון, שישודר ביום ראשון בערב, שעון ניו יורק

חדשות חוץ 15:1806.03.21

רשת CBS שילמה 9-7 מיליון דולר על זכויות שידור הראיון של אופרה ווינפרי עם הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל מסאסקס. כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל. הראיון בן השעתיים אמור להיות משודר ביום ראשון ב-20:00 שעון ניו יורק ב-CBS, אחרי התוכנית הפופולרית "שישים דקות".

 

 

 

כחלק מההסכם בין CBS לחברת ההפקה של ווינפרי, Harpo Productions, הרשת קנתה את זכויות ההפצה של הריאיון בשווקים הבין לאומיים. בבריטניה הריאיון ישודר ביום שני ברשת ITV. דובר של הזוג אמר שהם לא מקבלים תשלום על הראיון.

 

ווינפרי מראיינת את הארי ומייגן ווינפרי מראיינת את הארי ומייגן צילום: רויטרס

 

 

CBS ביקשה כ-325 אלף דולר לדקה של פרסומות במהלך הריאיון, בערך פי שניים מהמחיר המקובל בשעות האלה. לאופרה ווינפרי יש קשרים ב-CBS. היא שימשה תקופה קצרה כחברת צוות "שישים דקות", ובבעלות CBS נמצאת החברה שמפיצה את תוכניתה היומית של ווינפרי.

 

הארי ומייגן אמרו בשנה שעברה שיפרשו ממשפחת המלוכה הבריטית. עזיבתם לא הייתה חלקה. הדוכס והדוכסית מסאסקס, כפי שהם מכונים, רצו להפוך את המותג Sussex Royal לסימן מסחרי, אך ארמון באקינגהאם התנגד לכך. הזוג עבר למונטסיטו, קליפורניה, והתמקד ביוזמות שונות ליצירת תוכן, כולל חוזה חמש-שנתי עם נטפליקס שמוערך ב-100 מיליון דולר, על פי אנשים המקורבים לעסקה. הזוג כבר לא מקבל מענקים מאביו של הנסיך הארי, הנסיך צ'רלס, או כספים של משלם המסים הבריטי. העניין בראיון התחמם בימים האחרונים לאחר שקדימונים שפורסמו הראו את הזוג מסביר מדוע רצו לעזוב את ארמון באקינגהאם.

x