שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חברה וסביבה

ריהאנה תשווק מוצרי טיפוח הומניים בעליבאבא

כוכבת הפופ משווקת את מותג הקוסטמטיקה שלה בפלטפורומות המסחר המקוון הסיניות ובכך תעקוף את דרישת בייג'ינג לבדוק מוצרים מסוג זה על בעלי חיים בטרם השיווק במדינה

שירות כלכליסט 19:1409.09.19

חברות קוסמטיקה מערביות מנצלות את פלטפורמות המסחר המקוון הסיניות על מנת לעקוף את הדרישה של בייג'ינג לבדוק את מוצריהן על בעלי חיים בטרם ישווקו אותם בסין. למגמה הזו הצטרפה עתה כוכבת הפופ ריהאנה עם מותג הקוסמטיקה שלה פנטי (Fenty). על כך מדווח ה"פייננשל טיימס".

 

 

 

פנטי ביוטי, שאותה השיקה ריהאנה בשותפות עם LVMH ב־2017 פתחה היום (ב') חנות בטימול של עליבאבא. בכוונת המותג "להפוך את מוצריו לנגישים אף יותר לצרכנים הסינים המקוונים ולשמור על מחויבותו שלא להתאכזר לבעלי חיים", כך בהודעה של פנטי.

 

ריהאנה ריהאנה צילום: GM

 

בעוד מותגים מובילים כמו לוריאל, אסתי לאודר ופרוקטר אנד גמבל צייתו לחוקים הדורשים לבדוק את המוצרים על בעלי חיים, חברות אחרות העדיפו להימנע מכניסה לשוק הסיני. עם זאת, מאז 2016 מאפשרת בייג'ינג לפלטפורמות של חברות מסחר מקוון כמו עליבאבא ו־JD.com לשווק מוצרי קוסמטיקה מחו"ל ולעקוף את בדיקות המעבדה. מפעילי הפלטפורמות הללו מאחסנים את המוצרים באזורי סחר חופשי יעודיים, לפני שהם שולחים אותם ללקוחות. בדרך זו נמכרים מוצרים בסין בשווי 23 מיליארד דולר בשנה.

 

מכירות מוצרי טיפוח לעור בסין הגיעו להיקף של 30 מיליארד דולר בשנה שעברה, זינוק של 13% לעומת שנה קודם לכן. כך לפי נתוני חברת הייעוץ יורומוניטור.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x