$
תעשייה ופיננסים

ממשיכה במיתוג מחדש: פלייבוי השיקה אתר קניות

החנות המקוונת היא המשך אסטרטגיית החברה להיכנס לזרם המרכזי, לאחר הודעתה על הפסקת פרסום תמונות עירום במגזין

שירות כלכליסט 21:2410.11.15

חודש אחרי שפלייבוי חשפה כי תפסיק לפרסם תמונות עירום במגזינים שלה החל במרץ 2016, השיקה היום (ג') החברה את אתר הקניות הראשון שלה, playboyshop.com - מהלך נוסף באסטרטגיית המיתוג מחדש.

 

 

 צילום: בלומברג

 

כיום פלייבוי מוכרת את מוצריה דרך משווקים מורשים ב־180 מדינות ברחבי העולם. מאז שחזרה להיות חברה פרטית, במרץ 2011, מכירות המוצרים מהוות נתח ניכר מהכנסותיה. כך למשל, ב־2014 הגיעו הכנסות פלייבוי ממכירות מוצרים ברחבי העולם ל־1.5 מיליארד דולר, אך רק 10% מהם מארה"ב.

 

כעת מתכננת החברה להתמקד יותר במכירות המקומיות בתקווה להגיע ל־50% פדיון מארה"ב. במסגרת תהליך המיתוג מחדש תייצר החברה את רוב המוצרים בארה"ב, בעיקר באוהיו, ותמכור אותם ישירות לצרכן ללא גורמים נוספים בשרשרת.

 

 

 

"אנחנו רוצים שכל אחד מהמוצרים שלנו יהיה ממותג", אמר אתמול סקוט פלנדרס, מנכ"ל החברה, לרשת CNBC. באתר זמינים כיום 2,000 מוצרים, כולם עם הלוגו המפורסם של השפן הלבן, ביניהם קרדיגן ב־395 דולר וכיסוי מעור לאייפד ב־160 דולר. בכוונת החברה להגדיל בקרוב את המגוון ל־10,000 פריטים.

 

 

 

ההחלטה להפסיק לפרסם תמונות עירום במגזינים של פלייבוי מגיעה בהמשך להסרתן של התמונות מאתר החברה באוגוסט 2014. זאת במסגרת ניסיונות פלייבוי להיכנס למיינסטרים. לפי פלנדרס, מספר הכניסות הממוצע בחודש לאתר זינק מאז הסרת תמונות העירום פי חמישה, ל־20 מיליון. החברה גם חתמה לראשונה על הסכמי פרסום באתר, בין השאר עם נינטנדו ומיני־קופר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x