$
חברה וסביבה

ברגר קינג למקדונלד'ס: בואו נפעיל סניף אחד משותף ונמכור 'מק'וופר'

בסניף הפופ אפ המוצע, העובדים משתי החברות ילבשו מדים מיוחדים, וההמבורגרים שיגישו ישלבו בין הלחמנייה, העגבנייה והרוטב של הביג מק עם הקציצה של הוופר

שירות כלכליסט 17:5526.08.15
ברגר קינג ביקשה מיריבתה המרה מקדונלד'ס הפסקת אש, אם כי זמנית בלבד.

 

במודעה שפורסמה היום (ד') על פני עמוד שלם ב"ניו יורק טיימס" וב"שיקגו טריביון", פנו בברגר קינג למקדונלד'ס בבקשה לאחד כוחות. התוכנית היא להפעיל במשך יום אחד סניף שיופעל על ידי עובדים של שתי הרשתות שבו ימכרו המבורגר בשם 'מק'וופר' – שילוב בין מנות הדגל של שתי החברות, הביג מק והוופר. ההכנסות יתרמו לפיס וון דיי (Peace One Day), מלכ"ר שמנסה לעורר מודעות ליום השלום הבינלאומי, שמצוין ב-21 בספטמבר ונוסד על ידי האו"ם ב-1981.

 

מק'וופר – שילוב בין מנות הדגל של שתי החברות, הביג מק והוופר. מק'וופר – שילוב בין מנות הדגל של שתי החברות, הביג מק והוופר.

 

"אקטיביזם תאגידי בהיקף הזה יוצר מודעות גדולה, מודעות יוצרת פעולה ופעולה מצילה חיים", אומר ג'רמי גילי, מייסד הארגון באתר mcwhopper.com, שבו משתמשת ברגר קינג כדי להסביר את הרעיון שלה.

 

בסניף הפופ אפ המוצע, העובדים משתי החברות ילבשו מדים מיוחדים, וההמבורגרים שיגישו ישלבו בין הלחמנייה, העגבנייה והרוטב של הביג מק עם הקציצה של הוופר. אולם נקודת מחלוקת אפשרית עלולה להיות השימוש בקטשופ. מקדונלד'ס הפסיקו להשתמש בקטשופ היינץ לאחר שברגר קינג נרכשה על ידי 3G קפיטל. ההצעה של ברגר קינג גם לא מציינת מי תספק את הצ'יפס.

 

פרננדו מקאדו, סגן נשיא בברגר קינג לניהול המותג העולמי, דחק במקדונלד'ס לעזור "לעשות היסטוריה ולעורר הרבה רעש סביב יום השלום".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x