גיקית ושיקית: מגזין ווג מלביש את מאריסה מאייר
בגיליון של מגזין האופנה שיצא לדוכנים בשבוע הקרוב מככבת מנכ"לית יאהו בכתבת פרופיל באורך 3,000 מילה ובה היא מדברת לראשונה מאז נכנסה לתפקיד על החזון של החברה, רכישת טאמבלר והאימהות
- קבלת הפנים למריסה מאייר באסיפת יאהו: "אני אשמאי זקן, ואת מושכת"
- "האם מאריסה מאייר באמת ילדה תינוק, או שזו הייתה מזימה להשגת יחסי ציבור?"
- מאייר תחזיר עטרה ליושנה: יאהו תשוב להיות חברת טכנולוגיה
מאייר (38) מודה כי היא נאלצת להתגבר על הביישנות הטבעית שלה. באתר יו.אס.איי.טודיי פרסמו קטעים נבחרים במספר נושאים:
אמהות:
"לילה אחד הסתכלתי סביבי במשרד, ואמרתי לעצמי 'השעה חצות, יש לי בעל ואני בחודש השמיני. אני חייבת לצאת מפה!' פשוט עבדתי פה וניסיתי להעביר את הזמן בצורה הטובה ביותר".
רכישת טאמבלר במיליארד דולר:
"ביצעתי במרוצת הקריירה שלי כבר בין 30 ל-40 רכישות...ומעולם לא ראיתי כזה תיאום מושלם בין שתי חברות".
החזון של יאהו:
"סגור את העיניים והקשב לרשימה", היא אמרה למראיין, ג'ייקוב ויסברג, יו"ר סלייט גרופ. "מיילים, מפות, מזג אוויר, חדשות, ביצועי מניות, שיתוף תמונות, תקשורת קבוצתית, תוצאות משחקי ספורט, משחקים. כששומעים מה אנשים עושים בטלפונים הניידים שלהם, זה נשמע יותר כמו רשימת השירותים שיאהו מעניקה".
הגיקית שבגיקים
ויסברג מכנה את מאייר "הגיקית שבגיקים", המעוניינת יותר לשוחח על טכנולוגיה מאשר לענות על השאלות הרגילות שלרוב שואלים סלבריטאים. "היא התרגשה מכל הנושאים הטכנולוגים", סיפר וייסברג לאחר הראיון, במסגרתו בילה איתה שעות בביתה ובמשרד. "חשבתי שהיא תהיה שתלטנית, אך ברגע שהתחלנו לדבר, היא השתחררה". עוד הוסיף כי היא מאד נחמדה "אבל ממוקדת מאד ומוקפת במעגל מצומצם של חברים".
הראיון מלווה גם בתצלומים של מאייר, באחד מהם היא לובשת שמלה כחולה ללא שרוולים, שוכבת על כיסא לבן, בעוד שערה הבלונדיני מתפזר מאחוריה, ובידה היא מחזיקה טאבלט.