וול מארט ופדקס משתפות פעולה בניסיון לעלות את המכירות בארה"ב
הרשת מאפשרת ללקחות בלוס אנג'לס ובוסטון להעביר רכישות שנקנו באתר של וול מארט לסניפי פדקס ללא תוספת תשלום. וולמארט: "תגובות הצרכנים עד עכשיו היו חיוביות למדי"
רשת הקמעונאות וול מארט עורכת פיילוט שיאפשר ללקוחות לרכוש סחורה באינטרנט שתישלח אליהם בחינם באמצעות פדקס, זאת בניסיון לעלות את המכירות בערים הגדולות שבהן אין לרשת נוכחות גבוהה.
וול סטריט ג'ורנל מדווח כי הפיילוט שהחל בקיץ האחרון בלוס אנג'לס ובבוסטון, מאפשר ללקוחות
מוול מארט נמסר כי הם עדיין עובדים על איסוף המשובים משני הפיילוטים, שהחלו בלוס אנג'לס ביוני ובבוסטון באוגוסט, ונכון לעכשיו אין להם תוכניות מיידיות להרחיב את הניסוי. "תגובות הצרכנים עד עכשיו היו חיוביות למדי, וצוות הניהול שלנו מכיר בכך שיש בידינו נוסחה מנצחת", אומר הדובר רבי ג'ארווילה.
אולם מומחים בתעשייה מעריכים כי מדובר בצעד בלתי נמנע עבור הקמעונאית, שנאבקת להתרחב לתוך הערים הגדולות במדינה, על רקע התנגדות פוליטית מצד איגודי עובדים. המכירות של וול מארט בחנויות האמריקאיות הפתוחות למעלה משנה בירידה זה חמישה רבעונים רצופים, והחברה מחפשת אחר דרכים חדשות לעורר צמיחה מבית.