סגור

חברת הסייבר Perception Point גייסה 28 מיליון דולר

רד דוט קפיטל הובילה את סבב הגיוס השני, בהשתתפות הזרוע האירופאית של קרן ההשקעות של נוקיה. החברה מעסיקה 40 עובדים מרביתם בישראל ומתכוונת לגייס 30 נוספים בשנה הקרובה

חברת הסייבר הישראלית פרספשן פוינט (Perception Point) גייסה 28 מיליון דולר בסבב גיוס שני. רד דוט קפיטל (Red Dot Capital) הובילה את הגיוס ובהשתתפות הזרוע האירופאית של קרן ההשקעות של נוקיה (NGP Capital) והמשקיעים הקיימים בחברה, פיטנגו ו- SOMV מעמיד את סך הגיוסים בחברה על 48 מיליון דולר.
פרספשן פוינט הוקמה בשנת 2015 בידי מיכאל אמינוב ושלומי לוין, בוגרי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין. אל החברה הצטרף כמנכ"ל יורם זלינגר, שכיהן כמנכ"ל חברת השבבים רד בנד (שנמכרה להרמן האמריקאית תמורת 200 מיליון דולר ב-2015). החברה מעסיקה 40 עובדים מרביתם בישראל ומתכוונת לגייס 30 נוספים בשנה הקרובה. החברה הודיעה עוד כי במסגרת ההשקעה יצטרפו לדירקטוריון יורם אורון ואטד פלד מרד דוט קפיטל ובו אלסו מ-NGP Capital.
1 צפייה בגלריה
Perception Point סייבר מימין מיכאל אמינוב יורם זלינגר שלומי לוין
Perception Point סייבר מימין מיכאל אמינוב יורם זלינגר שלומי לוין
Perception Point. מימין מיכאל אמינוב, יורם זלינגר ושלומי לוין
(צילום: Perception Point)

מהחברה נמסר שבמהלך 2020, היא שילשה את היקף המכירות והגדילה בצורה משמעותית את מספר לקוחותיה דבר המוכיח את הצורך בפתרונות הגנה מפני התקפות מבוססות תוכן. "השירות שלנו מציג ערך באופן מיידי ללקוחות שלנו. זה מה שמאפשר לנו לזכות באמון של עשרות לקוחות בארץ ובעולם", הוסיף יורם זלינגר, מנכ"ל פרספשן פוינט. "שבע שכבות הגנה בפתרון אחד שמותרן תוך דקות, שירות סביב השעון וחיבור לכל ערוצי התוכן מאפשרים לנו יחדיו לתת מענה כמעט מיידי לכל ארוע. החשיבות של זיהוי מהיר ומתן פתרון תוך זמן קצר הוא מהיתרונות הבולטים שלנו".
שנת 2020 היתה השנה המוצלחת ביותר לחברה מאז היווסדה. החברה שילשה את היקף המכירות כשהיא מוכרת את שירותיה ללקוחות מתעשיות מרכזיות רבות, כגון תקשורת, טכנולוגיה, מזון ומשקאות, בריאות, שירותים פיננסיים ועוד. יתר על כן, החברה הכפילה את מספר לקוחות הפורצ'ן 500 שלה והקימה ערוצי הפצה גלובליים חדשים, כולל שימוש בספקי שירותים מקומיים.
הימים בהם ארגונים נדרשו להגן רק על האימייל שלהם חלפו. השימוש המוגבר בענן והתפרצות הקורונה שינו את עולם שיתוף ושליחת תכנים ללא היכר, ובהתאם את אופן הפעולה של תוקפים. שרותי אחסון קבצים ארגוניים, שירותי שיתוף מסרים ומערכות CRM הן כלי חיוני להעברת תוכן בעולם המודרני. כיום, ארגון מודרני משתמש בממוצע בלא פחות משישה ערוצים שונים לצורך התקשרות ושיתוף תוכן בתוך הארגון וכן עם ספקים, לקוחות ושותפים. החיסרון המשמעותי של אימוץ טכנולוגיות אלו הוא העובדה כי הן גם מהוות כר פורה לתוקפים לפגוע בארגונים באמצעות העלאת קבצים זדוניים. השינויים הללו מחייבים אמצעי הגנה מתקדמים על ערוצי תוכן נוספים.
"פרספשן פוינט מיצבה עצמה בצורה מושלמת להגן על ערוצי התוכן של כלל הארגונים." מסר יורם אורון, יו"ר ושותף מנהל ברד דוט קפיטל. "יופיו של הפתרון של החברה טמון בכך שהוא מספק מענה כולל לבעיה שרק הולכת ומתעצמת עם המעבר לענן וריבוי ערוצי התוכן".