$
חסויות וזכויות שידור

ה-NBA מוכרת חבילות צפייה ב-VR

בעוד שמרבית ערוצי השידור וליגות הספורט מתנסות רק בקטנה במציאות מדומה (VR), ב-NBA קופצים ראש לתחום. ליגת הכדורסל הקדימה את המתחרים בשנה שעברה כששידרה בסטרימינג משחקים שבועיים ב-VR. כעת היא הופכת את העונה כולה זמינה למנויי League Pass

שירות כלכליסט 07:4018.10.17

בעוד שמרבית ערוצי השידור וליגות הספורט מתנסות רק בקטנה במציאות מדומה (VR), ב-NBA קופצים ראש לתחום. ליגת הכדורסל הקדימה את המתחרים בשנה שעברה כששידרה בסטרימינג משחקים שבועיים ב-VR. כעת היא הופכת את העונה כולה זמינה למנויי League Pass.

 

 

 

 

VR. המנוי כולו עולה 200 דולר, אך מי שלא מעוניין להוציא סכום כזה גבוה, יכול לשלם 7 דולר לצפות במשחק אחד לבקשתו, באדיבות שירות ה-VOD של הליגה. באתר הליגה מפרטים את לוח הזמנים של שידורי המשחקים במציאות מדומה. VR. המנוי כולו עולה 200 דולר, אך מי שלא מעוניין להוציא סכום כזה גבוה, יכול לשלם 7 דולר לצפות במשחק אחד לבקשתו, באדיבות שירות ה-VOD של הליגה. באתר הליגה מפרטים את לוח הזמנים של שידורי המשחקים במציאות מדומה.

 

המנויים שיורידו את אפליקציית NextVR יוכלו לצפות ב-27 משחקים בשידור חי בעזרת משקפי המציאות המדומה של סמסונג (Samsung Gear VR) וגוגל (Google Daydream). המנוי יעניק להם גישה גם לשירות שנקרא חדר הקרנה (Screening Room), שם הם יוכלו לבחור לצפות במציאות מדומה בכל משחקי League Pass.

 

בנוסף לכך, האפליקציה מאפשרת לבחור עד 13 משחקי NBA לצפייה בסטרימינג בשידור חי על מסך וירטואלי. בשלב הבא כבר לא תהיה ההגבלה לבחירת מכשירים של סמסונג, גוגל ואסוס, אלא ניתן יהיה לרכוש את משקפי Mixed Reality של ווינדוס. כלומר פלטפורמת המציאות הווירטואלית של מיקרוסופט (שמושקת בדיוק בזמן לעונה החדשה) תתמוך ב- NextVR.

 

בנוסף להענקת משחקים ישירים, ב-NBA משנים גם את חוויית הצפייה. מאפיינים חדשים כוללים עדכוני סטטיסטיקה "בתוך הסצנה הווירטואלית". עוד לא ברור כיצד זה בדיוק יעבוד, אפשר רק לקוות שהאינפוגרפיה לא תסיח מדי את הדעת על אף שהיא תוטמע בתוך המסך. מאפיין חדש של נקודת מבט (point-of-view) יעניק למשתמשים יותר שליטה על המתרחש ב-27 המשחקים.

 

המנוי עולה 200 דולר, אך מי שלא מעוניין להוציא סכום כזה גבוה, יכול לשלם 7 דולר לצפות במשחק אחד לבקשתו, באדיבות שירות ה-VOD של הליגה. באתר הליגה מפרטים את לוח הזמנים של שידורי המשחקים במציאות מדומה.

 

בניו יורק נמכר לעונה ב-400 אלף דולר - המחיר היקר ביותר בהיסטוריה

 

תא פרטי במדיסון סקוור גרדן בשיתוף עם הבעלים של מסעדות במנהטן צפוי להפוך למושב היקר ביותר בהיסטוריה.

 

הבעלים של המגרש, MSG ביחד עם טאו גרופ, החלו להציע את התא החדש (סוויטה 16) לאוהדים. המחירים לא מצוינים באתר האינטרנט, אך מקור מסר ל-ESPN שהחבילה היקרה ביותר עומדת על 400 אלף דולר

 

חבילת היהלום מבטיחה שני מושבים בשורה הראשונה של התא ב-180 אירועים שיתקיימו במדיסון סקוור גרדן, כולל בכל המשחקים של הניקס והריינג'רס, וכן בהופעות מוזיקה של אמנים כמו בילי ג'ואל ושקירה. החבילה כוללת גם בקבוק של דום פריניון בכל אירוע וצמידים שמעניקים גישה לארבעה אורחים שיש להם כרטיסים לארנה.

 

בפברואר מדיסון סקוור גרדן רכשה אחזקה של 62.5% בשווי 181 מיליון דולר בטאו גרופ, שהאחזקות שלו כוללות את טאו, המסעדה הרווחית ביותר בניו יורק.

 

"אנחנו מנסים למתוח את הגבול בכל שנה על ידי יצירת חללים אופנתיים ומתוחכמים", אמר נואה טפרברג ממייסדי טאו. "לכן חשבנו שאפשר להשתלט על אחד השטחים של MSG, והתברר שעלינו לעשות את זה בארנה הטובה בעולם".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x